היסטוריה: עם מכירה של יותר מ-700,000 כרטיסים, "וונדר וומן" הוא סרט הקולנוע המצליח ביותר בישראל!

|מאת: נהוראי כחלון|

מאז שיצא לאקרנים ביוני האחרון, "וונדר וומן" לא מפסיק לשבור שיאים. רק בסוף השבוע האחרון, הכנסותיו בצפון אמריקה חצו את רף 400 מיליון הדולרים; הכנסותיו הכוללות, בינתיים, מגרדות את רף 800 מיליון הדולרים. מדובר, אלא מה, באחד מסרטי הקולנוע המצליחים ביותר של .Warner Bros בשנים האחרונות, כך שסרט המשך, כמובן, כבר נמצא על הפרק. לאחר כל שיאיו ברחבי העולם, כעת מגיע שיא שנוגע גם אלינו, לישראל - גלובוס מקס, החברה המפיצה, הודיעה כעת על שיא היסטורי אותו הוא שבר בקופות.

לדברי המפיצה (נתונים לא סופיים), בנתונים שנמסרו לפני כשלושה ימים, נמכרו עבור "וונדר וומן" יותר מ-700,000 כרטיסים. מאז צאתו, בשטחיה המוניציפליים של מדינת ישראל, הסרט נצפה על ידי רבבות ומילא את אולמות הקולנוע ברחבי הארץ כולה. מדובר, כנראה, בעקבות הסיקור החיובי אודותיו בכלי התקשורת והאהדה הלאומית כלפי השחקנית גל גדות, באחד מן הסרטים המוצלחים ביותר שהיו פה בשנים האחרונות. מבחינת כספית, מדובר ברווחים של כעשרה מיליון דולרים.


נתונים אלו הופכים אותו לסרט הקולנוע המצליח ביותר בישראל בשנה הנוכחית, קצת לפני "מהיר ועצבני 8" שמכר כ-650,000 כרטיסים. אך יותר מהתייצבותו במקום הראשון בטבלה של השנה הנוכחית, הוא עושה היסטוריה ומייצב את עצמו במקום הראשון בשש השנים האחרונות בכלל, מאז 2011. בשנים האחרונות, אף סרט קולנוע שהוקרן בארץ לא הצליח למכור יותר מכ-670,000 כרטיסים (האחרון לעשות זאת היה "אווטאר", עם 1,300,000 כרטיסים ב-2010).

את ההצלחה, כמובן, אפשר לזקוף לזכות מסע השיווק הקדחתני שנעשה לסרט בחודשים שלפני צאתו. וכמובן, לסיקור התקשורתי החיובי בכלים השונים. איך לא גם לאהדה הלאומית כלפי גדות. אך עם הצלחה היסטורית כזו, שמתבטאת ברווחים עצומים, מדוע לא עשו בהפצה דבר מה כדי להשיב את השחקנית לביתה, ליום-יומיים? הקרנת בכורה חגיגית בנוכחותה בהחלט הייתה מוסיפה. אולי כעת, לאחר פרסום הנתונים האלה, ייעשה דבר מה.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.