טריילר משחקיות חדש של NBA 2K18 הוצג ונותן הצצה לגרפיקה המדהימה והאנימציות שנראה במשחק

|מאת: לידור אטיאס|

מעריצי משחק מביני עניין ידעו להגיד שבהחלט לא קיבלנו הצצה מספיק טובה ל-NBA 2K18 השנה. אמנם היה טריילר ראשון ונחמד ביותר, אבל לא יצא לנו לראות את המשחקיות והאנימציות שבמשחק. בטריילר החדש ששוחרר מוצגות בפנינו כמה מהאנימציות שנראה במשחק וקטעי משחקיות שלו. זו אמנם לא זווית המצלמה הסטנדרטית, אך מדובר במשחקיות לכל דבר ועניין. דבר עיקרי נוסף שמוצג פה הוא הוויזואליה המדהימה של המשחק הזה.

כשברקע "Shook Ones" של מוב דיפ (אחד מ-49 שירי הפסקול של NBA 2K18), הסרטון מציג לנו בזה אחר זה כדרורים, חגיגות, דאנקים ועוד סוגים של תנועות. כמו קודמו בסדרה, גם המשחק הזה מציג נראות גרפית יוצאת דופן שמציגה איכות חסרת פשרות בכל הנוגע לפרצופי השחקנים, הגוף שלהם, ההיכלים ואפילו הפרטים הקטנים כמו צלקות וקעקועים מכל המינים והסוגים. פרט קטן מגניב למדי שאפשר לראות בטריילר הוא טכניקת הזריקה המוזרה של השחקן לונזו בול.

עדיין לא זכינו לראות משחק אמיתי משוחק ב-NBA 2K18, אבל הסרטונים הללו מאפשרים לנו לקבל מבט אל תוך המשחק, לראות כמה מהאנימציות שנקבל ואולי החשוב מכל - לראות עד כמה ריאליסטיים נראים השחקנים, ואני משוכנע שתסכימו איתי שזה נראה טוב בהרבה מב-NBA LIVE 18.

יש כאן כמובן גם את עניין התלבושות החדשות, והוא דואלי - גם המעבר לתלבושות בחסות נייקי בהתאם להסכם של זו האחרונה עם ליגת ה-NBA, וכמובן שישנם שחקנים שעברו מקבוצה לקבוצה, כמו למשל פול ג'ורג' שעדיין מוזר לראות אותו במדים של קבוצה אחרת מאינדיאנה פייסרס, בה העביר את מרבית הקריירה שלו וממנה עבר בקיץ האחרון לאוקלהומה סיטי.
לנוחיותכם, להלן טריילר משחקיות נוסף ששוחרר עוד לפני כן ונותן הצצה דומה:
מה דעתכם על זה? האם אתם מסכימים שהמשחק נראה טוב יותר מהמתחרה ובכלל נראה די נהדר? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.