האריזה החדשה של NBA 2K18 תציג את קיירי אירווינג במדי בוסטון סלטיקס

|מאת: לידור אטיאס|

סוף לסאגה הקצרצרה שהתרחשה לאחר הטרייד הגדול של הקיץ - קיירי אירווינג, לכאורה בעקבות סכסוך עם לברון ג'יימס, אל בוסטון סלטיקס, ואייזיאה תומאס עשה את הדרך ההפוכה אל קליבלנד קאבלירס. אירווינג, שכבר הוכרז ככוכב האריזה של NBA 2K18 ואף הופקה אריזה בכיכובו במדי הקאבלירס, הותיר את 2K במצב בעייתי אבל נמצא פתרון.

"אנחנו נרגשים להיות חלק מאחד הקיצים (מחוץ לעונה) היותר זכורים בהיסטוריה עם קיירי, כוכב האריזה של 2K18, ואייזיאה, אחד מכוכבי הסגל של 2K, אשר התחלפו במקומותיהם," אמר סגן נשיא 2K לענייני מבצעי כדורסל, ג'ייסון ארגנט, בהצהרה.

"זה לא אירוע חסר תקדים שבמסגרתו כוכב אריזה משתתף בטרייד - אבל זה בהחלט תזמון מעניין כש-2K18 משתחרר תוך פחות מחודש. החדשות הטובות הן שכמשחק הכדורסל האותנטי והריאליסטי ביותר בשוק, אנחנו רגילים להיות זריזים ומוכנים לתגובה בנוגע לשינויים ב-NBA. המעריצים יכולים להיות נרגשים לדעת שאנחנו נשיק את הגרסה של 2K18 עם קיירי אירווינג במיד בוסטון סלטיקס במועד מאוחר יותר."

אם תסתכלו על זה במבט טכני, אז זו התגובה השנייה בעניין מצד 2K. התגובה הראשונה הייתה ציוץ בנושא בחשבון הטוויטר הרשמי של החברה עם המילה "אופס" בראש. בהחלט אופס, אופס גדול.

מה דעתכם על זה? מחכים לראות את האריזה החדשה? לחדשות נוספות בסאגה הזו הצטרפו אלינו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.