עדכון גדול מגיע אל GTA Online בשבוע הבא

|מאת: לידור אטיאס|

ההצלחה האדירה והמתמשכת של GTA V הולידה עדכונים שבועיים בלתי פוסקים עבור GTA Online (המולטיפלייר של המשחק, למי שלא יודע). הרחבות גדולות, כידוע, גוזלות זמן גדול יותר של פיתוח ולכן מגיעות בתדירות נמוכה יותר. ובכל זאת, ההרחבה הגדולה הבאה כבר כמעט כאן. אם אתם חובבים כלי תעופה, אתם כנראה תיהנו מזה.

העדכון הבא של GTA Online נקרא "Smuggler's Run" - מעין רפרנס למשחק המירוצים-עולם פתוח שפיתחה Rockstar לפני זמן רב. העדכון הזה מציג בעיקר דברים שקשורים להברחות. אתם תעבדו עם רון הלחוץ ומכונאי חדש ששמו צ'ארלי בניצול של "הזדמנויות עסקיות חדשות" עבור משלוח של מוצרים בלתי חוקיים ברחבי לוס סאנטוס ומחוז בליין.

בנוסף למשימות החדשות, יהיה מגוון חדש של מטוסים חדשים, הליקופטרים ומטוסי אולטרה (שעשויים להיראות מעט טיפשיים בעולם של GTA). מבלי להיכנס לפרטים קטנים, Rockstar רמזה שהיא תספק "שיטות חדשות להרוס את כל הכנופיות האויבות." אם הטריילר מספק אינדיקציה כלשהי לגבי מה שיהיה, אפשר להגיד שהעדכון החדש מבטיח להביא אקשן אווירי חדש אל המשחק.

לצד כלי הרכב החדשים, Rockstar מציגה "טווח עצום של כלי תעופה חדשים וניתנים להתאמה אישית." אלה יכולים להיות מאוחסנים בהאנגרים חדשים עבור כלי תעופה היכן שצ'ארלי, המכונאי החדש, יבדוק את הסחורות שלכם. ההאנגרים הללו ישמשו גם כמרכזים לפעולות הברחה.

העדכון החדש Smuggler's Run יהיה זמין החל מה-29 באוגוסט וכמו כל שאר עדכוני GTA Online, הוא יהיה חינמי. לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.