שחקו בחינם לזמן מוגבל ב-Ghost Recon: Wildlands על גבי הקונסולות

|מאת: לידור אטיאס|

משחק העולם הפתוח הפופולרי Ghost Recon: Wildlands מבית Ubisoft כעת זמין בחינם בגרסת ניסיון חינמית לזמן מוגבל על גבי ה-PS4 וה-Xbox One, כך ששחקני ה-PC צפויים להתאכזב מהעניין.

גרסת הניסיון הזו מאפשרת לכם לשחק עד ל-5 שעות בתוך המשחק, אז אם במקרה עמדתם לקנות את המשחק, כעת יש לכם הזדמנות לנסות אותו בחינם לפני שאתם מוציאים כסף מהכספומט. 

העניין עם גרסת הניסיון הזו הוא שהיא זמינה לגמרי בחינם בכל העולם כולו, כך שאין לכם מגבלת מיקום והגרסה הזו תהיה זמינה כאן בישראל ממש כפי שהיא תהיה זמינה בארה"ב, אירופה, אסיה וכו'.

החדשות הללו הגיעו ממש לאחר שהחל הדיבור על מצב המשחק שיציג PvP במשחק ועל כך שבטא פתוחה של מצב משחק שכזה תגיע אל המשחק ממש בהמשך הקיץ הזה, כך שלא נותר זמן רב עד שנקבל את הבטא הזו, שכן אנו כבר בתוך חודש אוגוסט.

אם אתם עדיין לא בטוחים אם זה שווה ניסיון, אתם תשמחו לדעת שהיו כמה תוספות נחמדות מאוד למשחק, עדכונים חינמיים, והכי חשוב - אנחנו ב"המרקע" אהבנו אותו מאוד בסיקור שלנו, במילותינו שלנו - "אז קדימה, תלכו לחנות המשחקים הקרובה, תכנסו פנימה ותבקשו מהמוכר עותק של המשחק Ghost Recon: Wildlands, זהו משחק חובה לכל אדם שאוהב משחקי יריות ושם את המשחקיות בראש, ומשחק עוד יותר חובה למי שאוהב עולמות פתוחים."

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לנסות את המשחק בחינם? כבר קניתם אותו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.