הודעת שגיאה ניסיונית סודית של מיקרוסופט הוצגה בטעות לכמה משתמשי Xbox One

|מאת: לידור אטיאס|

למשך מספר שעות, מוקדם יותר היום, הודעת שגיאה מוזרה מאוד הופיעה לשחקנים מסוימים ב-Xbox One כשהם ניסו לעשות פעולות מסוימות בחנות הרשמית של Xbox על גבי המכשיר.

מספר משתמשים דיווחו שראו את ההודעה הביזארית והיא בהחלט הצליחה לבלבל לא מעט אנשים. כשתקראו את תיאור השגיאה מיד תבינו למה היא כל כך מבלבלת ולמה אנשים לא ממש ידעו מה לעשות כתגובה לה.

ההודעה אומרת כך:"This would be some long description about the error. Read it and weep! You will find a My Little Pony episode called ‘Read it and Weep.’ Cloudchasers and Wonderbolts, you’ll never be forgotten."

השחקנים שקיבלו את השגיאה חששו בעיקר בגלל שייתכן בהחלט שהודעה אחרת אמורה הייתה להיות מוצגת במקום ההודעה המוזרה הזו, והם החלו לשבור את הראש על איזו בדיוק הודעה הם היו אמורים לקבל במקור. כיוון אחר גרס כי מדובר במתיחה מוזרה של מיקרוסופט.

לבסוף, היה זה מייק יברה שאישר סופית כי מדובר בהודעה טסט שמיועדת לבדיקות בלבד ואיכשהו הצליחה לדלוף ולהגיע עד לממשק של המשתמשים הרגילים. 

מה דעתכם על זה? האם ההודעה הזו הופיעה לכם היום בביצוע פעולות על גבי ה-Xbox One? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.