ספרטה פראג וטל בן חיים יגיעו אל FIFA 18

|מאת: לידור אטיאס|

התקופה הזו היא עמוסה במיוחד בעולם הכדורגל עם העברות רבות והרבה מאוד ספקולציות. הדבר משפיע רבות גם על FIFA 18, שם שוקד צוות הפיתוח על הכנת סגלי הקבוצות לעונה הקרובה, כולל מודלים מקצועיים, סמלים, גרפיקה ועוד. כעת יש לנו חדשות משמחות מאוד על המשחק החדש - ספרטה פראג הצ'כית, אליה הצטרף הקיץ החלוץ הישראלי טל בן חיים, תופיע במשחק.

מנהל השיווק של הקבוצה הצ'כית האגדית, תומאס קריבדה, הודה שלקח זמן מה להגיע להסכם מלא מול חברת EA על החזרת ספרטה פראג למשחק, אך בסופו של דבר הוא גם הצהיר כי בקבוצה שמחים מאוד על החזרה אל מותג המשחקים האגדי הזה, שבשנים האחרונות שולט בשוק משחקי הספורט ללא עוררין.

המעניין בכך הוא שאנו נזכה לקבל שחקן ישראלי במשחק, ייתכן כי אף באיכות גבוהה (לא כל המודלים שווי ערך בעניין הדיוק, אך כשמדובר בקבוצה גדולה כמו ספרטה פראג, סביר מאוד שהשחקנים שלה יזכו למודלים איכותיים). זה יקרה בזכות ההצטרפות הקיץ של טל בן חיים החלוץ אל הקבוצה, אשר אליה עזב מקבוצת מכבי תל אביב הישראלית שבה שיחק בשנים האחרונות. לטל בן חיים חלק עצום בהישגי הקבוצה בשנים האחרונות ובכך הוא יתחיל את הקריירה שלו מעבר לים.


אם אתם לא לגמרי מבינים במי מדובר, שימו לב לנתונים הבאים - מאז שנוסדה ספרטה פראג לפני 123 שנים, היא זכתה 33 פעמים באליפות הליגה הצ'כית, 14 פעמים בגביע הצ'כי וגם פעמיים בגביע הסופרקאפ הצ'כי. זו תהיה ההופעה הראשונה של הקבוצה במשחק מאז FIFA 2011.


מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שטל בן חיים יקבל דירוג גבוה? איך תדורג במשחק ספרטה פראג לדעתכם? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.