נטפליקס תפיק בשותפות עם Yes את "השוטר הטוב" - סדרה חדשה בהשראת סדרה ישראלית

|מאת: לידור אטיאס|

נטפליקס גייסה את השחקן המוערך טוני דנזה לסדרה החדשה "השוטר הטוב". הסדרה תכיל 10 פרקים בסך הכל וכל פרק יהיה באורך של שעה אחת.

הסדרה החדשה עתידה להיות דרמה קומית ובה דנזה יגלם את טוני, שוטר לשעבר במשטרת ניו-יורק, כזה שמעולם לא ציית לכללים וגר יחד עם בנו טוני ג'וניור, בלש רציני והגון באופן אובססיבי במשטרת ניו-יורק, שמקפיד לציית לכללים. הצמד הביזרי הזה של אב ובנו מתפתח לצמד של שותפים לא רשמיים, כשהאבא מציע לבן הזהיר מדי שלו עצות שמבוססות על חכמת רחוב בוטה החל מאיך להתייחס לחשודים ועד להתייחסות הרצויה לנשים.

השואו-ראנר יהיה אנדי ברקמן, היוצר של הסדרה זוכת האמי "מונק" והוא ישמש גם כמפיק בפועל. לצדו תוכלו למצוא את רנדי זיסק ("בונס", "מונק") והווארד קליין ("המשרד", "מינדי") שישמשו גם הם כמפיקים בפועל.

זיסק גם יביים את הפרק הראשון בסדרה וטוני דנזה עצמו ישמש גם כן כמפיק. הסדרה היא בהשראת הפורמט הישראלי בהפקת חברת התקשורת הישראלית Yes, אשר תשמש בעצמה כמפיקה בפועל של הסדרה, אך כל זאת במסגרת הפקת מקור של נטפליקס לכל דבר ועניין.

"אנו נרגשים להעניק לצופים את חזרתו של טוני דנזה, אחד האייקונים האהובים בטלוויזיה," אמרה סינדי הולנד, סגנית נשיא לתוכן מקור בנטפליקס. "'השוטר הטוב' היא סדרה מצחיקה ומלאת חן, שלדעתנו הצופים שלנו יאהבו."

ברקמן ציין ש"סדרות משטרה רבות מתאפיינות בחומרים אפלים ופרובוקטיביים: רוצחים הפועלים על רקע הפרעה פסיכוטית-מינית ושוטרים מעוותים, עגומים ומלאים בפגמים. רבות מהסדרות עוסקות בנושאים שנויים במחלקות של היום-יום. אני צופה בכולן, שאלוהים יברך אותן... אבל הסדרה שאני רוצה להפיק היא שובבה, ידידותית למשפחה וחגיגה של פענוח פשעים כמו פעם."


טוני דנזה הפך לשם דבר בכל בית כשכיכב בסיטקום הקלאסי "טקסי", ששודר בין 1978-1983. לאחר מכן הוא הטביע חותם בהיסטוריה של הטלוויזיה כששיחק ב"מי הבוס", סדרה אשר שודרה ב-1984-1992 והפכה עד מהרה לתופעה בינלאומית. הסדרה הפכה להיות אחת מההצלחות הגדולות בתולדות השידור בסינדיקציה בטלוויזיה.

מה דעתכם על זה? אתם מתכוונים לצפות בסדרה החדשה כשהיא תגיע לנטפליקס? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.