המשחק הבא בסדרת Tomb Raider כנראה דלף; מדובר ב-Shadow of the Tomb Raider שכבר הודלף בעבר

|מאת: אליאב אלמקייס|

ההרפתקה הבאה של לארה קרופט לא נראתה ב-E3 2017 אבל דליפה רצינית נתנה לנו סיבה נוספת לחשוד שיש משחק חדש בסדרת משחקי Tomb Raider בשם Shadow of the Tomb Raider. כמו כן גם ישנו רמז לגבי המיקום החדש של לארה. המשתמשים "NeoGafer" ו-"NeoRaider" מ-NeoGAF זיהו את טיפולי הלוגו הבאים תחת הקטע "עבודה קודמת" עבור חברת משחקי הווידאו Takeoff LA (הם כבר לא זמינים באתר).




אתם יכולים לזהות את התמונה על הלוגו העליון ביותר מ-Rise of the Tomb Raider, אבל נפוץ לעשות שימוש חוזר בתכנים ישנים בשלבים המוקדמים של עיצוב פרסומים. בהחלט נראה כאילו השם הרשמי יהיה Shadow of the Tomb Raider ובכל מקרה, הנה החלק המעניין באמת.

איורים אלה מראים את לארה בשגרה הטבעית שלה, אבל תסתכלו היכן היא עושה את זה. רבים מן הדימויים מתארים את מה שנראה כפירמידה מסואמריקאית (אתם יודעים, כמו צ'יצ'ן איצה) וצמחי ג'ונגל עבים. נראה כי התחנה הבאה של לארה לאחר האי הימי של ימאטאי והאזורים הפראים הסיביריים תהיה דרום מזרח מקסיקו או מרכז אמריקה. אולי היא תוכל לעצב גם את חניתות העץ שלה באופן שבו לכלי נשק חם יהיה קשה יותר להגיע.

מה דעתכם על המשחק Shadow of the Tomb Raider הצפוי להגיע? האם אתם מאמינים שהשם יישאר תחת הכותרת Shadow of the Tomb Raider? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.