אירוע מבצעי הקיץ של מיקרוסופט "Xbox Ultimate Game Sale" התחיל והוא מציע מאות מבצעים

>font color="black"> |מאת: לידור אטיאס|

כמה ציפינו וחיכינו לראות את אירוע מבצעי הקיץ של מיקרוסופט שמגיע לחנויות השונות של שחקני ה-Xbox ואפילו אל שחקני ה-Windows 10 ואלו המחפשים לרכוש אביזרים בהנחה. הבוקר האירוע הגיע אלינו בהכרזה רשמית מטעם מיקרוסופט ויצא לדרך. מדובר במבצע הנחות בשם "Xbox Ultimate Game Sale 2017".
האירוע עצמו לחלוטין מצדיק את שמו והוא מציע יותר מ-350 מבצעים שזמינים ברשת ה-Xbox Live, ה-Windows Store ואפילו אל רכישות של אביזרים נלווים וחומרה. בסך הכל, בעניין מבצעי ה-Xbox מנויי Xbox Live Gold נהנים ממבצעים של עד 70% הנחה בעוד שהאחרים ייאלצו להסתפק במבצעים של עד 60% הנחה.

בגזרת ה-Xbox One ישנם מספר מבצעים מעניינים במיוחד, כמו למשל Battlefield 1 במחיר של 30 דולר, BioShock: The Collection במחיר של 36 דולר, Dark Souls 3 במחיר של 30 דולר, Fallout 4 במחיר של 22.5 דולר, Far Cry 4 ב-20 דולר, The Witcher 3: The Complete Edition ב-30 דולר ועוד משחקים רבים אחרים, זוהי רק הדגמה על קצה המזלג מתוך מה שקורה כרגע ברשת ה-Xbox Live.

בנוסף, גם בגזרת ה-Xbox 360 אפשר לראות מבצעים מעניינים לשחקנים שנותרו נאמנים לפלטפורמה הישנה יותר והם Call of Duty: Black Ops II במחיר של 20 דולר, Red Dead Redemption במחיר של 10 דולר וגם Skate 3 במחיר של 5 דולר. אבל כמובן שיש יותר מזה.

יש לציין שמחירים שנקבתי בשתי הפסקאות הקודמות הם המחירים לשחקנים רגילים, שחקני Xbox Live Gold זוכים להנחה גדולה יותר.

רשימת המבצעים המלאה נמצאת כעת בבלוג של לארי "מייג'ור נלסון" הירב, דובר מיקרוסופט ובכיר בחברה שמעדכן אותנו על בסיס קבוע בחדשות לגבי Xbox ומיקרוסופט. לחצו כאן לרשימה המלאה.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לרכוש משחקים במבצעים הללו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.