הכירו את אוטובוס השבת שייקח אתכם לקולנוע, הים ומקומות בילוי בתל אביב

|מאת: לידור אטיאס|

שנים רבות שבהן נשמר הסטטוס-קוו באשר לטהרת השבת בכל הנוגע לתחבורה ציבורית, ונראה שניצנים של שינוי מתחילים לבצבץ ממש מעבר לפינה. יוזמה פרטית בשם "שבוס", אשר פועלת כבר במספר מוקדים מצומצמים, מגיעה כעת גם אל מטרופולין תל אביב ותיקח אתכם בשעות הבוקר והצהריים של ימי שבת אל מרכזי בילוי בחולון, ראשון לציון ותל אביב.

היוזמה החדשה היא למעשה הסניף החולוני של "שבוס", "שבוס חולון", והיא תפעל בין השעות 10:00 ל-16:00 ביום שבת החל מהשבת הקרובה. תדירות האוטובוסים של "שבוס" אמנם לא בשמיים, אך בחירת המסלול והתחנות נראית מדויקת ונהדרת עם מרכזי בילוי מרכזיים כמו סינמה סיטי ראשל"צ, מתחם לה פארק בחולון, נחלת בנימין בתל אביב ועוד.

רשימת תחנות מורחבת כבר פורסמה בליווי שעות הגעה משוערות. אל הסינמה סיטי בכיוון הלוך יגיע האוטובוס בשעות 10:00, 12:00 ו-14:00, ובחזור יגיע ב-11:50, 13:50 ו-15:50 בעוד שלמנחם בגין / פלורנטין בכיוון הלוך הוא יגיע ב-10:42, 12:42 ו-14:42 ובחזור יגיע ב-11:06, 13:06, 15:06. ללוח השעות המלא לחצו כאן.

להלן התחנות המרכזיות:
*ראשל"צ - סינמה סיטי
*קריית בן גוריון

*אהרונוביץ'
*הופיין
*קניון חולון ומדיטק
*קריית שרת
*לה פארק וימית 2000
*מתחם עזריאלי
*ההסתדרות
*חנקין
*סוקולוב
*תיאטרון חולון
*צומת חולון
*תחנה מרכזית ת"א
*מתחם יד חרוצים ת"א
*פלורנטין ת"א
*אלנבי - רוטשילד ת"א
*נחלת בנימין ת"א
*חוף ירושלים - האופרה ת"א


השימוש בשירות כפוף בהרשמה בעלות של 20 שקלים ל"שבוס" (דמי הרשמה שנתיים) כאשר כל נסיעה בנפרד עולה 6 שקלים בלבד. בכל מקרה תצטרכו להזמין מקום. להרשמה ל"שבוס" לחצו כאן ולהזמנת מקום לחצו כאן.

מה דעתכם על זה? מתכוונים להשתמש בשירות החדש באחת מן הערים בהן הוא עובר? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.