משחקי החינם של חודש יולי למנויי PlayStation Plus נחשפו

|מאת: לידור אטיאס|

כמידי חודש, גם בחודש יולי יגיעו מגוון משחקים בחינם עבור בעלי מנוי PlayStation Plus. המשחקים שמגיעים במסגרת המנוי מתחלקים בין הפלטפורמות PS4 ,PS3 ו-PS Vita, כאשר ברוב המקרים לפחות כמה משחקים נוספים זמינים ל-PS4 חוץ מן השניים שהוא מקבל באופן אישי.

בגזרת ה-PS4 (באופן ישיר), יגיעו אל הפלטפורמה הזו 3 משחקים בחינם, הראשון הוא Until Dawn, השני הוא Game of Thrones: A Telltale Series והשלישי הוא משחק בשם That's You שיהיה זמין החל מה-4 ביולי.

בגזרת ה-PS Vita ישנם שני משחקים גם כן, שאחד מהם זמין גם ל-PS4 באמצעות תכונת ה-cross-buy שלו. מדובר במשחק Don't Die Mr Robot ובמשחק נוסף שזמין רק ל-PS Vita והוא 
Element4l.

לבסוף, ישנו גם ה-PS3 שגם משתמשיו יקבלו 2 משחקים בחינם. הראשון הוא המשחק Tokyo Jungle ומשנהו הוא המשחק Darkstalkers Ressurection.

בנתיים, משחקי החינם של חודש יוני עדיין זמינים, והחילוף בין משחקי חודש יוני ומשחקי חודש יולי יבוצע ב-4 ביולי, יום שלישי, היום בו תתעדכן החנות הדיגיטלית של PlaysStation לראשונה עם חילוף החודש.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שמדובר במשחקים טובים או שאתם לא מרוצים מהם בכלל? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.