נטפליקס רכשה את "The Irishman", סרט המאפיה של סקורסזה שעשוי להיות הגדול ביותר בתחומו

|מאת: איתמר אקסלרד|

האם תיארתם לכם אי פעם איך סרט מאפיה אמריקאי בכיכובם של לא אחרים מרוברט דה נירו, אל פצ'ינו, ג'ו פשי, הארווי קייטל ובבימויו של אחד בבמאי הקולנוע הגדולים של הדור שלנו, מרטין סקורסזה, יראה? ובכן, בקרוב כל זה יהפוך למציאות.



אז כעת, לאחר שאמזון הימרה על הסוס המנצח וקטפה לעצמה אוסקר ראשון לשירות הסטרימינג שלה בזכות "מנצ'סטר ליד הים" המצוין, גם נטפליקס רוצה פסלון מוזהב משלה בשירות. נטפליקס סיכמה ממש בימים אלו הסכם לרכישת הסרט החדש "The Irishman", המבוסס על ספר הזיכרונות של פרנק שירן.

שירן היה מאפיונר ורוצח שכיר באחת ממשפחות המאפיה הגדולות באזור מדינת פנסילבניה בארה"ב, והסרט יתאר את השתלשלות חייו מהיותו חייל במלחמת העולם השנייה עד לתחילת הקריירה הפלילית שלו שהביאה אותו להיות אחד מהרוצחים היותר ידועים בארה"ב בשירות המאפיה האמריקאית.

הוא צפוי לכנס יחדיו רשימת שחקנים מרשימה מאוד, הכוללת 3 שחקנים זוכי אוסקר: רוברט דה נירו - שיגלם את התפקיד הראשי, אל פאצ'ינו וג'ו פשי. שלושת השחקנים היו מעורבים ביחד ולחוד בשניים מסרטי המאפיה הגדולים בכל הזמנים - "הסנדק 2" ו"החבר'ה הטובים". בנוסף, לוהק לסרט השחקן שהיה מועמד לאוסקר הארווי קייטל. כמובן שגם מרטין סקורסזה מחזיק בפסלון המוזהב על עבודתו בסרט המופת "השתולים" כאשר סרטו האחרון היה "שתיקה".

הסרט, אותו מפיק סקורסזה לאחר שהסתובב במוחו כבר שנים, קיבל תאוצה בשנים האחרונות כאשר סקורסזה התחיל לנהל שיחות לגביו ברחבי פסטיבלים שונים בעולם עם הצעות רכישה מגופים ואולפנים שונים לגבי הפצה גלובלית.

אולפני פאראמאונט (Paramount Studios), אשר אמורים היו להפיק את הסרט הודיעו שהם אינם במצב של לקיחת סיכונים כלכליים גדולים, ו-ויתרו על השתתפותם בתהליך ההפקה. בעקבות זאת, נטפליקס הגיעה להסכם על רכישת זכויות ההפצה וההפקה של הסרט בסכום דמיוני של 105 מיליון דולר, אחד מהסכמי הרכש הגדולים בתולדות הקולנוע.

זה מהלך שעלול להביא לשינוי דרמטי בתעשיית הקולנוע כאשר שחקניות כמו אמזון ונטפליקס מכניסות סכומי כסף עצומים ומקבלות הכרה משמעותית על הסרטים האלה. אנחנו נכנסים לעידן חדש בהוליווד - עידן בו האולפנים הקלאסיים מאבדים פרויקטים לכסף החדש, וזה בעיני נהדר.

אני, באופן אישי, לא יכול לחכות לראות התוצר הסופי, הצפוי להגיע מתישהו במהלך 2018. גם אתם מצפים לסרט? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.