הטריילר החדש של Star Wars: Battlefront 2 הודלף וזמין לצפייה

מאת: לידור אטיאס

בעוד מספר ימים אמור להיחשף הטריילר הרשמי של Star Wars: Battlefront 2 לצד פרטים נוספים על המשחק העתידי של DICE ו-EA. אממה, הטריילר הזה הודלף באתר NeoGAF (שידוע בהדלפות הרבות שמתפרסמות בו) וזמין לצפייה.

ברקע נשמע קולה של אישה, אשר מראה לנו בסרטון את קיומו של קמפיין סיפורי במשחק ("הסיפור שלא סופר על החייל"), זאת לצד קרבות מולטיפלייר שסדרת המשחקים הזו ידועה בזכותן.

כפי שנשמע לא פעם בשמועות שנפוצו, המשחק החדש לא יהיה מוגבל לתקופה אחת ויחידה ביקום של מלחמת הכוכבים. במקום זאת, "כל התקופות" יזכו לייצוג במשחק, זאת לפי הסרטון.

בסרטון ניתן לראות מספר דמויות ביניהן דארת' מאול, מאסטר יודה, ריי וקיילו רן, כאשר נראה גם שאנו נקבל אפשרות לטייל במשחק באמצעות טאונטונים / Tauntauns.

אנו למדים מהסרטון גם שאנשים אשר יזמינו מראש את המשחק יקבלו גישה למשהו שנקרא "Star Wars: The Last Jedi Heroes". זה נשמע כי ייתכן בהחלט שהתוכן הזה קשור לסרט החדש של מלחמת הכוכבים, "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון", אשר אמור להגיע בדצמבר הקרוב. הדבר נשמע הגיוני בהחלט בהתחשב בכך ש-Star Wars: Battlefront של שנת 2015 קיבל תוכן מיוחד מ"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".

הטריילר המודלף של היום מאשר ש-Star Wars: Battlefront 2 מגיע אל ה-PS4. גרסאות של המשחק עבור ה-PC וה-Xbox One צפויות אף הן. נראה גם כי הסכם השיווק של סוני ודיסני ימשיך גם הפעם (הסרטון מסתיים במשפט "הכוח חזק עם פלייסטיישן" / "The force is strong with PlayStation").

לא מופיע בסרטון תאריך השקה כלשהו של המשחק, אם כי השקה בסמוך ל"מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון" תהיה הגיונית בהחלט.

לחצו כאן לצפייה בטריילר.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהטריילר נראה טוב ושהמשחק החדש אמור לספק את הסחורה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.