פוסטר מודלף של Call of Duty: WWII מציג השקה בנובמבר הקרוב

מאת: לידור אטיאס

כמו תמיד, כשמדובר בהדלפות מהסוג הזה חייבים לקחת כל פרט מידע שנחשף בהדלפה בעירבון מוגבל, אבל יש גם למה לצפות בעקבות הדלפה חדשה של פוסטר של Call of Duty: WWII.

הפוסטר, שהתגלה בטוויטר, עבר דרך ארוכה ומסתבר שמקורו בכלל בחשבון YouTube כלשהו כאשר לאחר מכן הוא עשה את דרכו גם אל Reddit. לשם מה הוא עבר את הדרך הזו? כדי לומר לנו 2 דברים חשובים.

ראשית, על פי הפוסטר Call of Duty: WWII אמור להיות מושק ב-3 בנובמבר הקרוב. המעניין הוא שמדובר בתאריך שקרוב בצורה מחשידה במיוחד לזה שבו הושק Call of Duty: Infinite Warfare והוא ה-4 בנובמבר.

שנית, הפוסטר מציג אקסקלוסיביות מתוזמנת של חבילות הרחבה של המשחק עבור ה-PS4. הציטוט המדויק הוא "אקסקלוסיבי לפלייסטיישן - שחקו בחבילת הרחבה של מפות 30 ימים מוקדם יותר (לפני כולם)".

הרבה מאוד נקודות דומות בין הפוסטר הזה לבין האומנות המקורית שראינו של המשחק נראות דומות, כך שברחבי הרשת משתמשים לא מעטים נוטים להחשיב את ההדלפה הזו כלגיטימית לכל דבר ועניין.

אלא שעד כה Activision ממאנת לאשר לנו את תאריך ההשקה הזה, שמו של המשחק והאקסקלוסיביות של חלק מתוכנו העתידי לשחקני ה-PlayStation, אך ימים יגידו.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהמשחק החדש יהיה מעניין וטוב יותר מקודמיו בסדרה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.