במאי הקרוב יתווספו למשחק For Honor מפות וגיבורים חדשים

|מאת: אליאב אלמקייס|
חברת Ubisoft הודיעה היום על סבב נוסף של תוכן עבור For Honor אשר יחל מה-16 במאי הקרוב. הסבב הזה זכה לשם "Shadow and Might" / "צל ועוצמה", והיא כוללת שני גיבורים חדשים ומספר מפות חדשות, כמו כן יותר פרטי התאמה אישית ועדכון חדש למשחקיות.
For Honor

העדכון יהיה זמין בחינם לכולם, אך הגיבורים (Shinobi ו-Centurion) יהיו בחינם עבור שחקנים בעלי Season Pass בלבד (החל מה-16 במאי), כאשר כל אחד אחר יוכל לפתוח אותם באמצעות מטבע פלדה (כסף המשחק) במשחק החל מה-23 במאי. בנוסף למי שרוצה לזרז תהליכים הגיבורים יהיו זמינים לקנייה בכסף אמיתי גם כן, למרות ש-Ubisoft לא פירטה רבות על כך.

Shinobi (הסמוראי Assassin) - מדובר בלוחם שקט המסוגל להרוג בדייקנות ולזוז בזריזות, תודות לאימון הממושמע שקיבל כל החיים. הוא פועל בעזרת הקוסאריגאמה היפנית המסורתית. 
Centurion (האביר Hybrid) - מדובר בחייל שרואה את שדה הקרב כמו לוח שחמט ומצויד בחרב גלדיוס אמינה וסטנדרטית. Centurion יכול לעקוף את ההגנות באמצעות לחימה מטווח קרוב באופן אסטרטגי. בנוסף, הסבב הזה של For Honor מביא עמו תוכן חדש אשר מוסיף רמה חדשה של ציוד נדיר ואפי, אשר מאיץ את ניקוד ה-gear המקסימלי של פריטים במשחק, בזמן ש"מערכת סטטיסטיקת הציוד כולה" מתאזנת בעדכון הזה. Ubisoft בנוסף אישרה היום כי בתוך המשחק האירוע "Faction War" / "מלחמת סיעות" יעבור אתחול ב-16 במאי. מה דעתכם על הדמויות החדשות Shinobi ו-Centurion? האם אתם חושבים שהעדכון ישפר משמעותית את המשחק? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.