מעכשיו Dota 2 ידרוש מכם מספר טלפון בכדי לשחק במשחקים מדורגים

מאת: רובי מטוביץ'

Valve, מפתחת Dota 2, שחררה עדכון חדש למשחק שמוסיף מספר לא קטן של שינויים להתנהלות משחקים תחרותיים ואבטחה נגד משתמשים כפולים או טרולים.

מטרת העדכון החדש ששוחרר ל-Dota 2 היא להילחם בשחקנים עם משתמשים כפולים, מה שגורם לחווית המשחק של שאר השחקנים להיות פחות מהנה. עם העדכון, שחקנים יאלצו לקשר את החשבון שלהם במשחק עם מספר פלאפון, וכך ימנעו משתמשים כפולים וחווית המשחק תישאר מהנה.

כמו כן, החל מה-20 באפריל למשתמשים יהיו שבועיים בלבד לקשר את מספר הטלפון לחשבון שלהם. מה-4 במאי, חשבונות ללא מספר פלאפון לא יוכלו להשתתף במשחקים מדורגים. אם תרצו, תוכלו לנתק את המספר מהחשבון שלכם ולהכניס אחד חדש, אך תצטרכו לחכות 3 חודשים לפני שתוכלו לקשר את המספר המקורי לחשבון אחר, וזאת על מנת למנוע שימוש של אותו מספר פלאפון במספר חשבונות שונים.

מה עוד העדכון הוסיף? קודם כל, מצב ה-Solo Queue חזר, כך ששחקנים שמשחקים במשחקים מדורגים יוכלו לבחור לשחק עם שחקני Solo אחרים. כדי להוסיף לאבטחת המשחק מפני חוויה שלילית לשחקנים, נוספו שינויים לדרך בה התנהגות לא רצויה של שחקן מסוים תטופל. לא מספיק? ובכן, איתור המקרים בהם שחקנים ימותו בכוונה בכדי לעזור לקבוצה הנגדית שופר, ותוכלו לצפות לראות אותם מתרחשים בתדירות הרבה יותר נמוכה עכשיו.

לבסוף, Valve ביטלה את האפשרות לשחק משחקים מדורגים בדרום אפריקה, הודו ודובאי, והסיבה לכך היא שהמשחק לא פופולרי באותן מדינות ויש תדירות הרבה יותר גבוהה מהרגיל של משתמשים כפולים וטרולים שמשחקים מהמדינות הללו.

מה דעתכם על זה? האם אתם מרוצים מהעדכון? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.