המשחק Call of Duty: WWII הוכרז רשמית וייחשף בעוד מספר ימים

מאת: רובי מטוסביץ'

הרבה מאוד שמועות נפוצו בנושא אלא שאז הגיעו מספר הדלפות בנוגע ל-Call of Duty הבא בתור. אלא שאתמול חל שינוי, וכל השמועות וההדלפות אושרו - Call of Duty: WWII הוכרז ונראה כי הוא יחזור אל תקופת מלחמת העולם השנייה.


אלא שהידיעה המשמחת על כך שמשחק ה-Call of Duty הבא יחזיר את הסדרה למקורות לא הייתה כה צפויה בהתחשב בעתידנות הנוכחית של Call of Duty. אלא שהשנאה כלפי זה (המשחק האחרון בסדרה, Call of Duty: Infinite Warfare, עבר למקום השני ברשימת הסרטונים עם המספר הרב ביותר של דיסלייקים ב-YouTube), בין היתר, הובילה להכרזה על חזרתה של הסדרה למקורות.

בזמן שכולנו מצפים לשחק במשחק Call of Duty ללא רובים עתידניים או ריצה על קירות, נוכל להסתפק בחשיפה של המשחק שתתרחש בשידור חי רשמי בתאריך ה-26 באפריל, יום שישי בשעה 20:00 אצלנו בארץ. בנוסף לתאריך, קיבלנו אתר שמיועד במיוחד לחשיפה, שאליו מעריצים מכל רחבי העולם יגיעו ברגע שהספירה לאחור שנמצאת בו תגיע ל-0. אך חוץ מהספירה לאחור והתאריך שמופיע מעליה, ניתן לראות רקע די אפל וחשוך שמתאר את אווירת המשחק, ומולו חייל יחיד שלבוש במדים אוחז במעין רובה. זהות הדמות טרם ידועה אך ניתן לשער שככה תיראה הדמות הראשית של הסיפור.

Call of Duty: WWII יפותח על ידי Sledgehammer Games, שבעבר עבדה על אחד המשחקים האחרונים בסדרה, Call of Duty: Advanced Warfare, אך טרם נודע לנו תאריך יציאה או רשימת הפלטפורמות בהן המשחק יהיה זמין. רוצים להצטרף לספירה לאחור? היכנסו אל האתר הרשמי של חשיפת המשחק.

לבסוף, הדלפה שצצה ברשת ב-24 השעות האחרונות הציגה פעם נוספת את תאריך ההשקה הצפוי של המשחק - ה-3 בנובמבר, ואת העובדה שצפויה בטא של המשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים למשחק החדש בסדרת Call of Duty או שכבר אבדה תקוותכם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.