חבילת הרחבה חדשה וחינמית תיחשף ל-Uncharted 4 בקרוב מאוד

מאת: תומר חסד

אם אתם חשבתם שחברת Naughty Dog תנטוש את המשחק Uncharted 4 ותתחיל לעבוד רק על Lost Legacy, אז תופתעו לדעת שהיא מתכננת עוד חבילת הרחבה חינמית למצב המולטיפלייר של המשחק.


כרגע עוד לא ממש ברור מה תכלול ההרחבה הזאת, אבל שידור ישיר שלה ביום רביעי הקרוב בשעה 21:00 לפי שעון ישראל אמור לחשוף לא מעט. השידור החי ירחש בערוץ ה-Twitch הרשמי של החברה. לחצו כאן למעבר לערוץ.

אין ספק שההרחבה לא תהיה משמעותית כמו הקודמת אשר הוסיפה מצב משחק של Co-Op הישרדותי, אבל אפשר להתנחם בכך שזו לא תהיה ההרחבה החינמית האחרונה. אפשר להבין זאת מהצהרת Naughty Dog על כך שהיא מתכננת לתמוך במשחק גם הרבה אחרי ההשקה, אך השאלה היא עד איזו תקופת זמן היא תמשיך לתמוך בו, זה לא יהיה לנצח.

כמו כן, הרחבה גדולה יותר מתוכננת ל-Uncharted 4 והיא The Lost Legacy שאמורה לסיים את הסאגה של סדרת Uncharted. עוד לא ידוע מתי ההרחבה תצא אבל כן ידוע שהיא תהיה Stand-Alone ותוכלו לרכוש אותה גם אם אין לכם את המשחק המקורי.

מה דעתכם על כך? האם אתם מצפים לשחק בחבילת ההרחבה החינמית החדשה של Uncharted 4? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.