זהירות, באנים לפניך: Ubisoft מבטיחה להשעות שחקנים שינסו לצבור נקודות ב-For Honor כ-AFK

מאת: לידור אטיאס

תופעה לא כל כך חדשה בעולם הגיימינג היא ניסיון לרמות משחקים ולגרום להם לחשוב שאתם משחקים בשעה שזה לא באמת המצב. איך אנשים נוהגים לעשות זאת? ישנם טריקים פשוטים יחסית כמו קשירת גומיה גמישה לסטיק של השלט ויש גם שימוש בתכנות צד שלישי. מן הסתם, התופעה הזו הגיעה גם אל For Honor ו-Ubisoft לא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה.

עד כה מערכת זיהוי הצ'יטים של המשחק זיהתה כ-1500 רמאים שהשתמשו בשיטות רמאות כאלה ואחרות לצבירת ניקוד כ-AFK (ביטוי שמשמעותו שחקן שנמצא בתוך משחק אבל לא באמת משחק). במסגרת גל הבאנים הראשון, כל אותם 1500 רמאים הושעו מן המשחק לשלושה ימים.

בנוסף לכך, זוהו 4000 רמאים נוספים שהוזהרו. במידה ואי אלו רמאים מתוך ה-4000 הללו לא יתייחס להזהרה ולא יסור מדרכו הרעה הוא יורחק מן המשחק בסופו של דבר.

לבסוף, ראוי לציון כי Ubisoft ספגה לא מעט אש מכיוון הקהילה של For Honor בעקבות כמות גדולה של צ'יטים בהם נעשה שימוש ב-For Honor, אך החברה לקחה זאת לתשומת לבה, זה לקח כמה ימים, אבל בסופו של דבר מה שקרה הוא שבמסגרת גל באנים כנגד כמה מן הרמאים שהשתמש בצ'יטים הורחקו 400 שחקנים.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Ubisoft מטפלת בבעיית הרמאויות ב-For Honor בצורה נכונה וטובה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.