הישג מדהים: סדרת משחקי The Witcher מכרה מעל 25 מיליון עותקים

מאת: לידור אטיאס

CD Projekt RED עמלה בהתמדה על סדרת משחקי The Witcher עד היום בכלל, ועל The Witcher 3 בפרט. התוצאה של ההתמדה הזו היא כמובן לא רק הישגים גבוהים בביקורות אלא גם במכירות, למרות שמדובר בז'אנר ה-RPG שאין משחקים רבים בז'אנר שמכרו כמו הסדרה הזו.

אז כמה גבוה ההישג החדש של CD Projekt RED בעניין המכירות? אז ככה - מאז שנת 2007, ברחבי העולם כולו, נמכרו 25 מיליון עותקים של משחקי סדרת The Witcher, זאת לפי אישור רשמי של החברה.

"במשך שנים הייתה לנו עדיפות עקבית בנוגע לאיכות והתמקדנו במגוון מוגבל של מוצרים. המכירות החזקות בהתמדה של כל סדרת The Witcher מצדיקות את הגישה שלנו ותורמות להצלחות לטווח ארוך של ההשקות שלנו. בין השקת 'The Witcher' ב-2007 ועד סוף שנת 2016, מכרנו למעלה מ-25 מיליון עותקים של משחקי 'The Witcher', ציין אדם קיצ'ינסקי, נשיא CD Projekt RED, בגאווה גדולה.

"השנה אנחנו נמשיך להרחיב את מותג The Witcher - זו היא, אחרי הכל, השנה של GWENT. אנחנו בתהליך הארגון של הטורניר הגדול הראשון של המשחק, עם פרס כולל של 100,000 דולרים אמריקאים. סבב מכריע נוסף של בטות ניסיוניות יתחיל באביב, כאשר שחרור פיזי יגיע אחריו במחצית השנייה של 2017."

אלא שאם זה נשמע לכם כמו הספד, דעו כי סדרת The Witcher לא בהכרח נגמרה - CD Projekt RED הודתה מצידה לאחרונה כי אי-פיתוח משחק רביעי בסדרת המשחקים הזו תהיה כמעט חוסר אחריות מצידה.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שסדרת The Witcher ראויה לכל ההערכה שהיא זוכה לה בביקורות והמכירות? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.