שוב זה קורה: South Park: The Fractured But Whole נדחה

מאת: לידור אטיאס

הרפתקאות קון וחבריו ב-South Park: The Fractured But Whole נראו עד לא מזמן כל כך קרובות (במיוחד עבור מעריצי "סאות' פארק"), אבל כעת המשחק הזה נראה בעייתי מתמיד כשהוא הולך צעד אחר צעד במסלול שבו הלכו לא מעט משחקים שבוטלו לאורך השנים.

תחילה, המשחק יועד ל-6 בדצמבר 2016, דהיינו לפניי חודשיים כמעט בדיוק, אלא שדבר הוביל לדבר, סיבוכים שונים בפיתוח התחלו לצוץ ולהעיק על התהליך והוא נאלץ להידחות לתחילת שנת 2017, וציפו שהוא יגיע באזור חודש מרץ 2017, אלא שגם אזור הזמן הזה כבר לא רלוונטי.

כעת, נודע באופן רשמי כי South Park: The Fractured But Whole יגיע למדפים בפרק הזמן שבין אפריל 2017 למרץ 2018, לפחות חודשיים מהיום במקרה הטוב ובמקרה הרע מאוד (שייתכן בהחלט שיתממש) שנה וחודש לערך מהיום.

ובכל זאת, על אף האכזבה המרה מן העניין, זכרו היטב כי גם המשחק המקורי נדחה בזמנו בסך הכל על מנת לספק חוויית משחק טובה למעריצים שכל כך מצפים למשחק, ולא בכדי הוא מכר מעל 5 מיליון עותקים ונחשב להצלחה גדולה.

מה דעתכם על זה? האם אתם מאוכזבים מהידיעה על כך או שזה בסדר מבחינתכם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.