בטא פתוחה של Ghost Recon: Wildlands אושרה וצפויה להגיע בקרוב

מאת: לידור אטיאס

מוקדם יותר החודש Ubisoft איפשרה גישה לבטא סגורה של Ghost Recon: Wildlands. אמנם לא מעט אנשים הצליחו להיכנס אליה, אך יש לציין גם כי הרבה מאוד אנשים בכל זאת לא צלחו את שלבי הכניסה ולא ניסו עדיין את המשחק, אלא שזה צפוי להשתנות בקרוב עם האישור על קיומה של בטא פתוחה.

יש לציין שכש-Ubisoft חשפה את רווחיה בחודש נובמבר היא כבר הכריזה על בטא פתוחה שכזו ל-Ghost Recon: Wildlands, אך לא היה ברור מתי בדיוק זה יקרה.

כעת, בהתאם למדיניות העבר של החברה עם משחקים כמו Rainbow Six Siege ו-For Honor ובהתאם לפרק הזמן שנותר עד להשקת המשחק המלא, בהחלט אפשר להניח כי הבטא הזו תתרחש, פחות או יותר, בסוף השבוע שלפני השקת המשחק המלא ב-7 במרץ (כלומר, ממש בתחילת חודש מרץ).

מכיוון שלא נותר זמן רב עד לפרק הזמן הזה, אנו מניחים כי תהיה הכרזה על תאריכים רשמיים בקרוב, כשלעת עתה נחשף כי בבטא הזו תהיה פרובינקיה נוספת מתוך מפת המשחק.

ראוי לציין כי מי שנחשף לידיעה הזו ראשון הוא למעשה כל מי שהשתתף בבטא הסגורה, מפני שבמייל שהופץ לכל משתתפיה, לצד סקר שנשלח אליהם, צוינה קיומה של הבטא הפתוחה בקרוב מאוד.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק בשבועות הקרובים בבטא הפתוחה הזו של Ghost Recon: Wildlands? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.