שחקן סיים את Resident Evil 7 עם סכין בלבד בדרגת קושי גבוהה במיוחד!

מאת: לידור אטיאס

ישנם שיאים והישגים שפשוט לא רואים כל יום. שיא שכזה נרשם ממש בימים האחרונים במסגרת Resident Evil 7, עת סיים שחקן את המשחק כשהשתמש אך ורק בסכין לאורך כל הדרך.

השחקן שהשיג את ההישג הזה קודם לכן הוא למעשה שדר Twitch הנושא את הכינוי "ItsTheWykytron". יש לציין בכל זאת כי אותו שדר הגדיר את דרגת הקושי של המשחק לדרגת הקושי "Easy", כך שמה שהוא עשה לא לגמרי בלתי אפשרי, אך היו מספר אתגרים מאוד לא פשוטים עבורו, תוך שהוא עושה זאת על מנת להשלים את ההישג בזריזות.

ובכל זאת, מישהו החליט לקחת את האתגר הזה ולבצע אותו על הצד הטוב ביותר. מה עשה? הוא עשה אותו דבר, אלא שהפעם דרגת הקושי הוגדרה כ-"Madhouse", דרגת קושי גבוהה במיוחד במשחק הזה שהופכת את האתגר למורכב ולמסובך הרבה יותר, אך בסופו של דבר, כנגד כל הסיכויים, האתגר הזה צלח.

מי שהצליח לבצע את האתגר הזה בדרגת הקושי "Madhouse" הוא דווקא יוטיובר הנושא את הכינוי "Quizzle", והוא צלח את האתגר הזה בזמן דומה יחסית לקודמו, דבר המעיד על גודל ההישג (שני השחקנים צלחו את האתגר בקצת יותר מ-3 שעות).

את הביצוע של שדר ה-Twitch תוכלו לראות על ידי לחיצה כאן, ואת הביצוע של היוטיובר תוכלו לראות כאן בכתבה:
 מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שאתם מסוגלים לעשות את האתגר הזה ולצלוח אותו כמו שני השחקנים הללו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.