העדכון החדש של Overwatch גרם למספר גדול של באגים ובעיות במשחק

מאת: לידור אטיאס

לאחרונה הגיע עדכון חדש אל Overwatch ונראה כי הוא לא מבשר טובות לשחקני המשחק - עמוד ה-"Reddit" של המשחק כבר מספק רשימה מלאה של השגיאות החדשות במשחק ומדובר בחדשות רעות במיוחד.

מגוון הסוגים של הבאגים הוא רחב, כאשר ישנם באגים שקשורים לאסתטיקה, באגים שקשורים למשחקיות ואפילו באגים שקשורים להישגים במשחק.

לפי הרשימה של הבאגים, יש אחד שיוצר בעיות עם ה-Translocators של Sombra, בעוד שכמה שחקנים דיווחו שהמשחק אינו מעניק את ההישג "Flagbearer" על אף ביצוע הדרישות לקבלתו. כמו כן, שחקנים אחדים דיווחו כי הפסים שמציגים את נקודות ה-HP של שחקני הקבוצה שלהם נעלמו לפתע, בעוד שאחרים חוו עזיבות משונות של הצ'ט הקבוצתי בין הסיבובים.

יש גם כמה באגים קטנים בעיקר בהיבט האסתטי. למשל, כמה שחקנים דיווחו כי כאשר הם אומרים שלום למישהו בתוך המשחק, הדמות שלהם לא אומרת שלום או מנופפת, ואילו שחקנים אחרים דיווחו שכאשר הם קלעו כדורי סל לתוך הסל / חישוק המתאים לא הופיע שום קונפטי על המסך.

ובכל זאת, כל זה ממש לא עוצר את ההצלחה האדירה של המשחק שכבר נקבע לא פעם כמשחק השנה לשנת 2016 - כעת יש 25 מיליון שחקנים שרשומים בו וחרף כל הבעיות המון שחקנים משחקים בו מרחבי העולם, כולל ממדינתנו הקטנה.

מה דעתכם על כל זה? האם נתקלתם בבאגים האלה או שכל זה כלל לא מוכר לכם ממשחקיכם ב-Overwatch? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.