ליגה מקצוענית של NBA 2K הוכרזה; תחילת הליגה נקבעה ל-2018

מאת: לידור אטיאס

ליגת ה-NBA ו-Take Two הכריזו במשותף על הקמת ליגת גיימינג תחרותית של משחקי NBA 2K שתקרא "NBA 2K eLeague". זו למעשה הפעם הראשונה בה ליגת ספורט אמריקאית מקצוענית תוביל מהלך להקמת ליגת ספורט אלקטרוני מקצוענית כשלעצמה, במקרה הזה ליגה שתפגיש את שחקני הכדורסל הדיגיטלי הטובים בעולם.

בחודשים הקרובים יוכרזו משתתפי הליגה, כאשר הליגה עצמה תורכב מקבוצות המבוססות על קבוצות NBA אמיתיות, ובכל אחת מן הקבוצות ישחקו 5 שחקנים ספורט אלקטרוני מקצוענים בתור דמויות שהם יבנו בתוך המשחק.

הליגה תעשה שימוש במאפיינים של ספורט מקצועני לכל דבר ועניין - הקבוצות השונות יתחרו ביניהן במהלך העונה הסדירה במשחקים שונים, לאחר מכן יגיע שלב הפלייאוף אליו יגיעו הקבוצות הטובות ביותר ויתחרו ביניהן ראש בראש עד ההגעה לשלב הגמר הסופי, בו יוכרע מי תהיה אלופת הליגה.

יש לציין שהליגה הזו היא לא תחרות הספורט האלקטרוני הראשונה במסגרת של NBA 2K17, מפני שבדצמבר הוציאה לדרך 2K תחרות במסגרת של NBA 2K17 ובה הפרס הראשון הוא טיול מלא לאירוע האולסטאר של ליגת ה-NBA, אירוע שנחשב לנוצץ במיוחד.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מצפים לצפות בליגה הזו בעודה מתרחשת או שאתם מעדיפים לצפות במשחקי ה-NBA? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.