בלתי ניתן לעצירה: GTA V מכר יותר עותקים ב-2016 מאשר ב-2015

מאת: לידור אטיאס

GTA V הוא משחק בלתי ניתן לעצירה במכירות, ועל פי דיווח של "DualShockers" הוא אף מכר 75 מיליון עותקים, מה שהופך אותו למשחק ה-4 הנמכר ביותר בהיסטוריה, מעט אחרי Wii Sports שמכר כמעט 83 מיליון עותקים. אלא שפרט מכירות חדש שנחשף ברבעון האחרון של Take-Two עשוי להמם אתכם אף יותר.

על אף שבדרך כלל מכירות של משחקים נמצאות בירידה מתמדת כשעוברות מספר שנים מהשקתם, נראה כי GTA V חי בעולם משלו ומתנהל בצורה נפרדת, אחרת אין הסבר לכך שבשנת 2016 הוא מכר יותר עותקים בשנת 2015, עובדה פשוט מדהימה בהתחשב בכמות הזמן שעברה מאז השקת המשחק.

מתוך כלל שנות המשחק בשוק, ניתן לראות בגרף חדש שהופק על ידי דניאל אחמד, אנליסט בחברת "Niko Partners", כיצד 2016 היא אף השנה ה-2 בטיבה במכירות, מעל 2014 ו-2015, כאשר שנת 2013 היא השנה החזקה ביותר ובה הגיע המשחק אל קונסולות הדור הקודם.
אלא שאם כל זה לא מספיק לכם, דעו כי אפילו כעת, בשנת 2017, GTA V התברג לראש טבלת המכירות של בריטניה (מכירות פיזיות שבועיות) פעמיים ברציפות תוך שהוא מתעלה על כותרי ענק כמו Battlefield 1 ,FIFA 17 ועוד.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-GTA V הוא אחד מן המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.