דגל ארה"ב הוצג במופע מרהיב של רחפני אינטל באירוע הסופרבול; טכנולוגיה חדשה של החברה הוצגה

מאת: לידור אטיאס

אירוע הסופרבול נחשב לחגיגה כוללת של ממש בארה"ב, שכן הוא מסמל את חתימת ליגת הפוטבול המקומית שנחשבת לטובה בעולם, הלא היא ליגת ה-NFL. אלא שזו ממש לא רק חגיגה של ספורט - מוקדם יותר היום דיווחנו לכם על כל הטריילרים השונים שהוצגו באירוע וכעת הגיע הזמן לדיווח לא פחות מעניין על המופע המרהיב שנערך באירוע.

במהלך הופעתה של ליידי גאגא בסופרבול אמש (חלק אינטגרלי מהאירוע מידי שנה הוא כל נושא ההשתתפות של אמנים בינלאומיים ובפרט הופעת המחצית הגרנדיוזית) ריחפו להם מספר רחפנים בשמי האירוע, אלא שזו כמובן לא הייתה טיסת סרק.

הרחפנים, כיחידת מחשוב אחת ויחידה, הוטסו בשמי האירוע והאירו כל אחד בצבעו שלו. התוצאה של הטיסה הזו? דגל ארה"ב מוצג לראווה בשמיים באחד מן המופעים היפהפיים שנראו בשנים האחרונות במסגרת אירועי הסופרבול השונים.

את התוצאות של המבצע ההנדסי המורכב הזה תוכלו לראות בתמונה אחת שלחלוטין שווה 1000 מילים, רק מהצפייה הראשונית בה. מדובר בתמונה שנמצאת בראש הכתבה כמובן.

מעבר לכך, במהלך המשחק הוצגה טכנולוגיה חדשה של החברה - לאחר שבסופר קלאסיקו חזינו בטכנולוגיה חדשה שמאפשרת לצפות בהילוך החוזר תוך סיבוב זווית הראייה, כעת מדובר בטכנולוגיה שמשנה את זווית הראייה שלכם לחלוטין ומאפשרת לצפות במהלך שאירע דרך עיניו של שחקן שנמצא על המגרש.

התוצאה, עליה אחראי בין היתר צוות ישראלי שנשלח במיוחד ליוסטון על מנת לעבוד על ייצור ויישום הטכנולוגיה הזו, היא פשוט נהדרת.

מה דעתכם על זה? האם אתם נהנים לראות את פועלה של אינטל בתחום הספורט העולמי? חושבים שדריסת הרגל הזו היא חיובית? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.