רגע לפני הקרב האמיתי: אפשר להוריד עכשיו את קבצי הבטא של For Honor; טריילר 360 מעלות של המשחק נחשף

מאת: לידור אטיאס

יש לו מבקרים ויש לו אוהדים, ואפשר להגיד עליו הרבה מאוד דברים, אבל בשורה התחתונה For Honor הוא אחד המשחקים המרשימים והמצופים ביותר של התקופה הקרובה. הוא צפוי להגיע בעוד מספר ימים בגרסה המלאה, יימכר כמובן בכל חנויות המשחקים המורשות בארץ וצפוי להיחטף במהירות מהמדפים.


חלק ניכר מכל הציפייה הזו קשור בין היתר לגישה המוקדמת שהעניקה Ubisoft מספר פעמים לשחקניה באשר ל-For Honor, ורגע לפני שהמשחק יגיע במלואו, יש לכם הזדמנות אחרונה בהחלט לשחק בו במסגרת של בטא פתוחה, שאפשר בהחלט להניח שנפתחה בעקבות הביקוש הגבוה למשחק.

הבטא הפתוחה של For Honor צפויה להיפתח ב-9 בפברואר, אלא שכבר כרגע, ממש ברגע זה, אתם יכולים להוריד את קבצי הבטא הפתוחה כהכנה לימי הפעילות של הבטא ועל מנת להימנע מבזבוז זמן של הורדת הקבצים במהלך פעילות הבטא על חשבון שעות משחק אפשריות.

הבטא עצמה תכיל 9 מתוך 12 הדמויות שיהיו זמינות במשחק המלא, 3 מכל קבוצת לוחמים במשחק, וכמובן 4 מצבי משחק במולטיפלייר - "Domination" ,"Duel" ,"Brawl" ו-"Elimination".

כמו כן, אם אתם עדיין לא מצפים למשחק הזה או שלא יצא לכם להתרשם מהיופי שלו, אתם מוזמנים לצפות בטריילר CGI חדש של המשחק המוצג ב-360 מעלות ומאפשר לכם להסתובב ולחזות בשדה קרב שלם שמתנהל לנגד עיניכם.

מצד אחד ישנם שני לוחמים שמתגברים על לוחם אויב, מצד שני יש לוחם אגדי שמחסל את כל מי שמנסה להתנגד לו ומצד שלישי גופה עם ראש כרות, אז למה אתם מחכים? צפו בטריילר כאן:
מה דעתכם על כל זה? האם אתם מתכוונים לשחק בבטא הפתוחה של For Honor או שאתם מחכים למשחק המלא? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.