סרטון משחקיות של Ghost Recon: Wildlands מציג 20 דקות בהן תגנבו ספר תורה מכנסייה, תחסלו אויבים ועוד

מאת: לידור אטיאס

אם אתם סקרנים לגבי Ghost Recon: Wildlands וחושבים שלא ראיתם מספיק אודות המשחק הזה (יותר במובן הוויזואלי, כלומר סרטונים וטריילרים של ממש אודותיו), יש לכם הזדמנות לצפות בסרטון משחקיות חדש אודותיו באורך של 20 דקות.

הסרטון ברובו מתמקד במשחק יחיד במצב המשחק לשחקן יחיד של המשחק, אם כי חשוב לציין כי Ghost Recon: Wildlands צפוי לשים דגש משמעותי על המולטיפלייר וחוויית המשחק מרובת המשתתפים.

בסרטון עצמו עוברים דרך כמה מן המשימות שתשחקו במשחק המלא, כאשר הראשונה מביניהן כוללת התפרצות אל כנסיה וגנבת ספר תורה, דבר שאנשי דת כמובן צפויים לזעום אודותיו, אך אין זה מאיים עלינו הגיימרים מלשחק במשחק כמובן.

כמו כן. הסרטון עצמו מציג את מערך מזג האוויר של המשחק ומערכת מזע האוויר, דבר שצפוי להיות חשוב מאוד עבור המשחקיות עצמה ונחשב כאלמנט שלה לכל דבר ועניין - הוא משפיע על הראות במשחק ועשוי להפריע או אולי לעזור בביצוע משימה כזו או אחרת.

לבסוף, כפי שתראו בסרטון, במצב המשחק לשחקן יחיד ילוו אתכם 3 דמויות שיהיו מונחות גם על ידי הבינה המלאכותית במשחק אך מונחות כמובן גם על ידי ההוראות שתיתנו להן והן יגיבו בהתאם. במולטיפלייר יהיו הדמויות האלה שחקנים של ממש שאתם תצטרכו לשתף איתם פעולה באופן מלא.
מה דעתכם על הסרטון החדש? האם אתם חושבים שהמשחק כבר נראה כמו שצריך או שלמעשה ציפיתם ממנו ליותר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.