רשת CNN השתמשה בפיפ בוי המפורסם של Fallout 4 בכתבה על "האקרים רוסים"

מאת: לידור אטיאס

לא ברור מה עובר על רשת הטלוויזיה והחדשות CNN, אבל מובן מאליו שזה לא טוב - בידיעה מטעם הרשת על "האקרים רוסים", במקום להשתמש בתמונה רלוונטית לנושא הנידון, השתמשה הרשת בתמונה שלקוחה מתוך המשחק הפורסם והאהוב Fallout 4 של חברת Bethesda.

התמונה בה השתמשה הרשת היא למעשה תמונה של מסך מכשיר הפיפ בוי עליו נראות כמה שורות קוד. בפועל, המכשיר הזה בכלל שימש את השחקנים במשחק לפרוץ לטרמינלים במשחק, והשימוש בו בידיעה של רשת חדשות כה גדולה התחיל להתסיס את הרשת.

תגובות נבחרות שליקטנו מתוך אוסף הבדיחות על CNN הן "בשלב זה CNN מזויפת יותר מה-WWE. הם בכלל מנסים בשלב הזה?", "תגלית נחמדה. זה ידוע ש-Fallout 4 היא מילת הקוד לסדרת התקפות הסייבר ה'רוסיות' הבאות" וישנו גם הציוץ הנחמד הזה מתוך הטוויטר: 
 למעשה, הכתבה המקורית ניסתה להצביע על כך שהאקרים רוסים כביכול עומדים מאחורי פריצות והתקפות סייבר שנערכו כנגד ארה"ב במהלך הבחירות. הסיפור המקורי על הפרשה נותר בעינו, אך התמונה כמובן הוסרה ממנו וכל שנותר הוא הבלאגן השלם סביב זה שכמובן מגובה בצילומי מסך וסרטונים של העניין.
מה דעתכם על זה? עד כמה CNN באמת הביכה את עצמה במקרה הזה לדעתכם? ראיתם תגובות מצחיקות לעניין? שתפו אותנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.