המשחק הישראלי Warriors: Rise to Glory! צלח את "Steam Greenlight" ויגיע ל-Steam

מאת: לידור אטיאס

הצלחות בכחול לבן בתעשיית ההייטק הן עניין שבשגרה - קחו למשל את השימוש הנרחב שנעשה בטכנולוגיית ההילוך החוזר המיוחדת של אינטל ישראל בסופר קלאסיקו הספרדי, שנחשב לאחד ממשחקי הכדורגל היותר מצופים בכל עונה. אלא שהצלחות בשוק הגיימינג, שהוא שוק שונה בתכלית משוק ההייטק בארץ, הן יותר נדירות, אלא שכעת זכינו לחזות באחת כזו.

לפני שבועיים בדיוק, דיווחנו לכם כאן על עליית המשחק Warriors: Rise to Glory לתכנית "Steam Greenlight". כעת, בתום אותם שבועיים, ניתן לברך את היוצרים באופן רשמי במזל טוב, מפני שהמשחק הזה צלח את התכנית ויגיע ל-Steam באופן רשמי.

כמו כן, בהכרזת היוצרים על ההצלחה הגדולה הזו, הם הודיעו כי בקרוב מאוד יגיעו חדשות נוספות לגבי גרסת האלפא השנייה של המשחק, כזו שלדבריהם צפויה לכלול הרבה יותר תוכן מזו שכללה האלפא הראשונה שהוצגה לאחרונה בכנס "Game In".

בנוסף, כיאה למשחק אינדי ובדומה לרוב ככל משחקי האינדי האחרים שמגיעים ל-Steam בדרך הזו, גם Warriors: Rise to Glory! יגיע ל-Steam קודם כל ולפני הכל כמשחק בגישה מוקדמת וייכלל בתכנית Steam Early Access. ההגעה הזו צפויה להתרחש ברבעון הראשון של שנת 2017, כלומר ממש בחודשים הקרובים.

יש לציין כי כעת עם הגעת המשחק ל-Steam, לא מן הנמנע שפיתוח המשחק גם ל-PS4 וה-Xbox One יתרחש אף הוא, וכעת הזמן כבר יעשה את שלו.

מה דעתכם על זה? האם הצבעתם לטובת המשחק בתכנית על מנת לראות אותו מגיע ל-Steam בסופו של דבר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.