טריילר חדש של South Park: The Fractured But Whole

מאת: לידור אטיאס

בזמנים קשים אלו, עת תמה אחת העונות הגרועות בתולדות "סאות' פארק" (העונה ה-20), יש אור בקצה המנהרה - האור הזה בוהק מכיוונו של המשחק העתידי South Park: The Fractured But Whole. לאחר שכבר כמעט איבדנו תקווה לגבי הסגנון הישן והטוב של "סאות' פארק", טריילר חדש של המשחק העתידי של הסדרה מראה אחרת.
מעבר לכך שמדובר בחזרה לעבר אל פרקי גיבורי העל של הסדרה, פרקים שנחשבים לאהובים במיוחד בקרב מעריצי "סאות' פארק", ניתן לראות את הסגנון הישן והטוב קם לתחייה - לא עוד ספק הומור ספק לא שהוא כולו מסורבל, כי אם הומור חד וישיר, כזה שהוא חסר פשרות ומאפיין את מה שראינו מהסדרה עד לא מזמן.

איפה ראינו את כל זה? כאמור, בטריילר חדש של המשחק המצופה במיוחד של Ubisoft. הטריילר עצמו הוא טריילר סיפורי ברוטו ששופך מעט אור על עלילת המשחק שצפוי להגיע בעתיד הקרוב.

בסרטון ניתן להבחין באחד מן ה"נוולים" בהם תילחם חבורת גיבורי העל של קארטמן במשחק - חתול בשם סקראמבלס שמוצע פרס של 100 דולרים על ראשו. קארטמן, כ"הקון", טוען שהחתול הזה הוא חלק מקונספירציה בינלאומית ועל כן יש לתפוס אותו.
מה דעתכם על הטריילר החדש? האם אתם חושבים שמדובר במשחק מעניין שיימכר כמו שצריך לאחר השקתו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.