משחקי החינם של חודש ינואר למנויי PlayStation Plus נחשפו

מאת: לידור אטיאס

זמן מה כבר עבר מאז שהכריזה מיקרוסופט על המשחקים שהיא תציע בחינם בחודש ינואר הפותח שנת 2017. יש לחודש הזה משמעות גדולה מאוד, בעיקר מפני שמדובר בפתיחת השנה והשחקנים מצפים לראות איזו חברה תדבר חזק יותר ותציע משחקים טובים יותר. כעת ניתן להשוות בין 2 הרשימות כאש גם סוני פרסמה את הרשימה שלה.

בסך הכל 6 משחקים מוצעים בחינם, מתוכם 4 ל-PS4, רק 2 על ה-PS3 ו-4 ל-PS Vita. השונות בכמות המשחקים ובמשחקים עצמם נובעת מתכנית ה-"Cross-Buy" של סוני, אשר מאפשרת לרכוש משחק במחיר שלו לטובת שימוש בו על גבי יותר מפלטפורמה אחת (לדוגמא, אם משחק כלשהו פותח גם ל-PS4 וגם ל-PS Vita, אם תרכשו אותו במסגרת "Cross-Buy" תוכלו לשחק בו על גבי 2 הפלטפורמות השונות ללא צורך בתשלום נוסף מעבר למחיר המשחק).

אם כן, נעבור למשחקים - שחקני ה-PS4 שחברים במנוי PlayStation Plus יוכלו לשחק בינואר 2017 בחינם במשחקים Day of the Tentacle Remastered ,This War of Mine: The Little Ones ,Titan Souls ו-The Swindle.

באשר ל-PS Vita, משחקי החינם לבעלי הפלטפורמה הזו שגם כן חברים במנוי PlayStation Plus דומים מאוד ל-PS4 והם Day of the Tentacle Remastered ,Azkend 2 ,Titan Souls ו-The Swindle.

שחקני ה-PS3 קיבלו מתנה צנועה מאוד לחודש ינואר שספק אם היא בכלל מצדיקה את מחיר המנוי, אבל על כל פנים מדובר במשחקים Blazerush ו-The Swindle.

רשימה ממופה ומסודרת להלן:

PS4:

*Day of the Tentacle Remastered
*The Swindle
*This War of Mine: The Little Ones
*Titan Souls

PS3:

*Blazerush
*The Swindle

PS Vita:

*Azkend 2
*Day of the Tentacle Remastered
*The Swindle
*Titan Souls

כל המשחקים הללו יהיו זמינים החל מהרענון הראשון של החנות של סוני בחודש ינואר, משמע ביום שלישי ה-3 בינואר.

מה דעתכם על הרשימה של חודש ינואר 2017 לבעלי המנוי PlayStation Plus? האם היא מתעלה על זו של מיקרוסופט? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.