השלג הגיע ל-GTA Online ואפשר לזרוק כדורי שלג; מצב משחק ותוכן חדש בדרך למשחק

מאת: לידור אטיאס

החגים הגיעו ל-GTA Online - כעת לוס סאנטוס הפכה מושלגת, כאשר השלג עצמו יורד בקביעות ואפשר, כיאה לתקופה שכזו, לערוך קרבות שלג ולזרוק אחד על השני כדורי שלג כדי לטעום מאווירת החורף והחג (לחצו על חץ שמאל ב-D-Pad של השלט כדי להרים כדור שלג או על המקש G במחשב).

בנוסף למתנות שהגיעו עד כה, מתנות נוספות (ממש כפי שתיארה ההדלפה בנושא) מגיעות בקרוב לכל השחקנים - כל מי שיתחבר ביום חג המולד (25 בדצמבר) יקבל מסיכת חד קרן מיוחדת ופיג'מות מיוחדות לכבוד החג. בנוסף לכך רשימת מתנות של כלי נשק ותחמושת גם כן הוכרזה והיא כלהלן:
*משגר זיקוקים עם 10 זיקוקים
*Carbine Rifle עם 200 כדורים
*Marksman Rifle עם 200 כדורים
*אגרופן בסיסי
*25 פצצות נדבקות
*25 רימונים
*5 מוקשים
*5 בקבוקי מולוטוב
*מילוי מלאי החטיפים
*מגן מלא

מעבר לכך, גרסה מותאמת אישית של רכב ה-"Pfister Comet" מגיעה למשחק והפעם הגרסה הזו מותאמת בצורה מושלמת לכל חובבי הדריפטים שאוהבים לחרוש את הכבישים ולהוציא את המרב מגלגלי הרכב בדריפטים מרהיבים.

אלא שאם אתם לא מעוניינים לחכות לחג המולד כדי לקבל את המתנות שלכם, אפשר להתחבר כבר היום או מחר או ב-26 בדצמבר ולקבל משגר זיקוקים עם 10 זיקוקים וגם חולצה מיוחדת.

כמו כן, אם אתם מעוניינים להרוויח 50% יותר כסף משחק במשחק על מנת לרכוש יותר מוצרים או בשביל לחסוך לעתיד, אתם יכולים לעשות זאת בייצוא של רכבים, מכירות בעסקי האופנועים וגם משלוחים של מטענים מיוחדים.

לבסוף, מצב משחק חדש הגיע ל-GTA Online והוא עונה לשם "Juggernaut". מדובר במצב משחק בסגנון "Team Deathmatch" ובו בכל קבוצה יש שחקן אחד שמוגדר כמפלצת / Juggernaut. כמפלצת יש לשחקן יכולות מיוחדות ועל כל קבוצה להרוג את המפלצת של הקבוצה השנייה. אם אתם בקבוצה המתקיפה ולא הצלחתם להרוג את המפלצת של הקבוצה שמגנה, כל שחקני הקבוצה השנייה יהפכו למפלצות, כמעין גזר דין מוות לקבוצה המתקיפה. אפשר להרוויח כפול במצב המשחק הזה עד ל-1 בינואר.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שההשקעה הזו ראויה יחסית לחג המולד או שמדובר במעט מידי (או יותר מידי)? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.