התקפת גיימינג: 4 משחקים שונים מציעים רווחים כפולים בסוף השבוע הקרוב; מה משחקים?

מאת: לידור אטיאס

אתמול דיווחנו לכם על כך שיחול אירוע מיוחד במהלך סוף השבוע הקרוב ב-Star Wars Battlefront, כאשר כחלק ממנו מוצע ניקוד כפול לכל מי שישחק במולטיפלייר של המשחק. אלא שבמהלך הימים האחרונים התהוותה רשימה של לא פחות מ-4 משחקים שונים שמציעים את הרווחים הכפולים הללו, כל זה כמובן לכבוד חג המולד שחל בסוף השבוע הקרוב (ה-24 בדצמבר).

ראשית, כפי שכבר ציינתי, ישנו Star Wars Battlefront שמציע ניקוד כפול לכל מי שישחק במולטיפלייר שלו במהלך סוף השבוע הקרוב של חג המולד. מצד שני, במקרה שלו לא מדובר בדבר היחיד שמוצע לשחקנים, כך שאנו ממליצים לכם לבדוק את הכתבה המלאה בנושא כדי להתעדכן.

שנית, ישנו Titanfall 2, כותר נוסף של EA, אשר גם הוא מציע אירוע של ניקוד כפול, אלא שבמקרה שלו מדובר כמובן ב-XP שישמש אתכם לעליית רמות והתקדמות במשחק. אם אתם מעוניינים להתקדם במסגרת החג הקרב (במקרה שלנו - חנוכה), זו הזדמנות מצוינת לעשות זאת.

שלישית, ישנו Call of Duty: Infinite Warfare של Activision. המשחק הזה יציע בסוף השבוע הקרוב XP כפול בכל משחקי המולטיפלייר. במקרה הזה שעת הפתיחה תהיה היום ב-20:00, כאשר האירוע עצמו יסתיים ביום שלישי הבא, ה-27 בדצמבר, גם כן בשעה 20:00.

בדומה לשני קודמיו, גם Call of Duty: Modern Warfare המחודש יזכה בסוף השבוע הקרוב לאירוע של XP כפול בכל משחקי המולטיפלייר, כאשר זמני האירוע הם זהים לאלו של Call of Duty: Infinite Warfare והאירועים יערכו במקביל.

מה דעתכם על זה? באיזה משחק אתם מתכוונים לשחק ולהרוויח כפול בסוף השבוע של חג המולד הזה? ספרו לנו מה אתם מתכוונים לשחק ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.