טריילר חדש של Battlefield 1 מציג מפה חינמית ונשק חדש שהודלף לרשת עוד קודם לכן

מאת: לידור אטיאס

עוד מעט יחגוג Battlefield 1 חודשיים להשקתו, אבל ההרחבות למשחק המקורי רק מתחילות לזרום אליו בזו אחר זו. הפעם קרו 2 אירועים בימים האחרונים - נשק חדש שמגיע למשחק הודלף לרשת (כלומר, תמונה שלו), כאשר מעט מאוחר יותר נחשף טריילר חדש המציג מפה חינמית שתגיע למשחק וגם את הנשק הזה בדיוק.

הנשק החדש הוא מעין קרוסבואו שהוא מטול רימונים, והוא זכה לעיצוב די מהוקצע ומעניין במיוחד, אשר מוצג בטריילר. מעבר לתצוגה בטריילר, תוכלו לראות את התמונה האמנותית שלו שהודלפה לרשת האינטרנט ממש לא מזמן.
באשר למפה - עוד קודם לכן תיארה EA את המפה ככזו שמוגדרת בקרב על הסל שבצרפת. במפה החדשה הרכבת המשוריינת תהיה הרכב הענק, כאשר לשחקנים תהיה גישה לסוסים ולמטוסים לכל הפחות.

כמו כן, המפה עצמה נושאת את השם "Giant's Shadow", וניתן לראות שהשם עצמו קשור באופן מובהק לצפלין המתרסק שאנו רואים בסרטון החדש.

לבסוף, נראה כי המפה תגיע בחינם עבור כל השחקנים ב-20 בדצמבר (בעוד שבוע וחצי מהיום), אך שחקני גרסת הפרימיום יזכו לגישה מוקדמת שתתרחש ב-13 בדצמבר, ממש בעוד 4 ימים מהיום.
מה דעתכם על המפה החדשה? האם אתם חושבים שהיא מפה ראויה ושהיא תשחק תפקיד משמעותי במולטיפלייר של Battlefield 1? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.  
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.