כך נראים Watch Dogs 2 ו-Dishonored 2 ברזולוציית 4K על גבי ה-PS4 Pro החדש

מאת: לידור אטיאס

זהו, הגיעה השעה, Dishonored 2 הושק שלשום ואת ההשקה שלו תרדוף זו של Watch Dogs 2 בעוד יומיים. מכיוון שמדובר ב-2 המשחקים שידברו, ככל הנראה, הכי חזק בחודש נובמבר ואולי אפילו בכלל בחודשים הקרובים, הם כמובן זכו לפאץ' / עדכון שמביא אותם גם אל ה-PS4 Pro החדש.

באשר ל-Watch Dogs 2 - תחילה הועלה סרטון באורך של 14 דקות המציג אותו על גבי ה-PS4 Pro, אך מסיבה כלשהי הסרטון נהפך לפרטי לאחר החשיפה שלו בכלי תקשורת גדולים, ומאוחר יותר הועלה סרטון נוסף באורך של 5 דקות על ידי "IGN" העולמי. בסרטון תוכלו לצפות כאן:
מעבר לכך, הועלה סרטון נוסף, כאמור, של Dishonored 2, המציג אותו בשיא תפארתו על גבי ה-PS4 Pro ואף משווה את הסרטון החדש לסרטון משחקיות שצולם על גבי ה-PS4 הרגיל באיכות של 1080P סך הכל, כך שאפשר להתרשם גם מן ההבדלים בין הפלטפורמות השונות במשחק הזה ובכלל.

בסרטון אתם יכולים לצפות כאן, ובו תיהנו מאורך גדול בהרבה מ-5 דקות - מדובר בסרטון באורך של יותר מ-21 דקות, והוא ממצה לא מעט.
מה דעתכם על האיכות על גבי ה-PS4 Pro? איזה מן המשחקים לדעתכם נראה טוב יותר? ספרו לנו מה דעתכם על הגרפיקה ועל הפלטפורמות החדשות, ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.