בדרך שלכם: בואו להתאמן ב-Rocket League עם מצב משחק חדש

מאת: לידור אטיאס

Rocket League הוא אחד מן המשחקים האלה שנאמר עליהם כי קל ללמוד איך לשחק בהם, אבל קשה מאוד להפוך בהם למקצוענים. מצב האימונים במשחק מאפשר ידיעה בסיסית באשר למשחק, אבל התפתחות אמיתית מתרחשת אצל שחקנים שמשקיעים כמות גדולה של שעות במטרה להשתפר.

את המגמה הזו מנסה לשנות Psyonix, אשר מצרפת ל-Rocket League מצב משחק חדש לאימונים, בו תוכלו להתאים לעצמכם אימון באופן אישי. כל זה מאפשר לכם להתאמן ברמה הרבה יותר גבוהה מזו שמונהגת באימונים הנוכחיים הזמינים במשחק, זאת במטרה לאפשר לשחקנים נוספים להפוך לטובים יותר ויותר.

בבניית האימון אתם תגדירו אותו לפי המאפיינים הבאים:
1. באיזו מפה תתאמנו?
2. איזה סוג אימון זה (התקפה או הגנה)?
3. כמה קשה זה יהיה (רוקי / פרו / אולסטאר)?
4. איזה מושג יאפיין את האימון הזה בצורה הטובה ביותר (כדרור / בעיטות קיר / בעיטות באוויר ועוד)?

לאחר מכן אתם תראו רשימת מצבים ובעיטות שהוגדרו, תוכלו להוסיף בעיטות ומצבים חדשים וכמובן לערוך בעיטות ומצבים שכבר קיימים ברשימה.

כשאתם עורכים בעיטה מסוימת יש בידכם האפשרות לבחור את מיקומם המדויק של הרכב והכדור, אתם יכולים להגדיר את מהירות הכדור וכיוונו באיזה אופן שתרצו וכמובן תוכלו לבצע ניסיונות עם הבעיטה שיצרתם, תוך כדי שינוי הבעיטה בהתאם אם אתם מעוניינים בכך.

Psyonix אפילו צירפה להכרזתה קובץ GIF אשר מדגים את אופן עריכת בעיטה במצב המשחק החדש, ואתם יכולים לראות אותו כאן:
כמו כן, אתם יכולים להעלות את האימון שיצרתם לטובת אחרים כך שיוכלו להתאמן כמותכם. בהעלאה שכזו אתם תקבלו קוד מיוחד שתוכלו להעניק לחברים על מנת שיוכלו לגשת לאימון שיצרתם בקלות, כאשר ברשימת האימונים הזמינים להורדה יוצגו 50 האימונים המורדים ביותר על גבי הפלטפורמה שלכם.

מה דעתכם על מצב המשחק החדש? האם אתם חושבים שאתם תשתמשו בזה או שתמשיכו לשחק כרגיל ללא שינוי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.