פרטים ראשונים על Assassin's Creed 2017 בראיון עם Ubisoft; הוא צפוי להיות דומה בכמה מובנים ל-Watch Dogs 2

מאת: לידור אטיאס

לא הרבה ידוע על Assassin's Creed שייצא במהלך שנת 2017 (על אף שכמות די גדולה של שמועות והדלפות הראו לא פעם שמדובר במשחק שיוגדר במצרים העתיקה), ולכן הגיעה השעה לחשיפת פרטים ראשונים על המשחק באופן רשמי. הפרטים הללו מגיעים מ-Ubisoft בכבודה ובעצמה והם נחשפו במהלך ראיון עם סרג' הסקואת מן החברה.

הראיון עצמו נערך עם אתר צרפתי בשם "LeMonde" אך הוא תורגם מאוחר יותר על ידי משתמש ב-"NeoGAF".

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שנחשפו בראיון הוא שהפעם ישנו מיקוד בסיפורים ועלילות המבוססים על מקומות קטנים יותר מבעבר, מפני שבמשחקים קודמים נרטיבים עלילתיים נפרסו על פני שטח גדול למדי של משחק.

הציטוט המלא הוא - "Ubisoft פיתחה משחקי עולם פתוח בצורה די מסורתית שבה היא ידעה מראש את החוויה הנרטיבית / קולנועית שהיא רצתה שהשחקן יעבור. חשבו על Assassin's Creed 2, בו אתם נשלחתם דרך סדרה של ערים מרכזיות, הגעתם לאותן מספר נקודות עלילתיות והגדרתם חלקים (בעלילה) כמו כולם, ולמרות שהיו לכם אפשרויות, חוויית הליבה שלכם תהיה דומה למדי. Ubisoft מציינת כי המשחק הראשון שבאמת יציג את הגישה החדשה הזו בעיצוב משחק עולם פתוח הוא הכותר הבא של Assassin's Creed."

בהמשך דובר על עקרון דומה, כאשר הדבר החדש שדובר עליו היה כל הנוגע לסצנות הקולנועיות במשחק - נאמר כי הן כמובן יהיו קיימות, אבל הן יהיו קשורות למקום שבו אתם נמצאים, כך ששוב - הדגש הוא על הסביבה הנוכחית שלכם ולא על נרטיב חוצה גבולות.

מעבר לכך צוין כי Ubisoft "מכניסה פחות נרטיב במשחקים שלה (במיוחד את הסוג שיש ב-Assassin's Creed 2), ובמקום להתמקד בסיפורי השחקן, עולמות אמינים, ואינטראקציות המתהוות בין דמויות. אנחנו רוצים משחקים עם דברים שהשחקנים ירצו לשתף, ולאפשר להם לשחק בדרכם. אנחנו עושים את זה בגלל עצמנו ובגלל המגמות בשוק. ראו את Assassin's Creed הבא כדוגמא הגדולה הראשונה של זה."

כמו כן, צוין כי, אמנם בצורה שהיא פחות היקפית ויותר מצומצמת, ניתן לראות עקרונות דומים שכאלו גם ב-Watch Dogs 2 החדש של החברה, אבל בכל זאת, השינוי הגדול והמהותי באמת יתרחש ב-Assassin's Creed הבא.

מה דעתכם על זה? האם אתם מחכים למשחק הבא בסדרת Assassin's Creed? חושבים שהשינויים האלו יעבדו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.