אפשרויות חדשות ב-Mafia III: קצב פריימים, שינוי מיפוי המקשים ועוד

מאת: לידור אטיאס

יומיים להשקת Mafia III, מה שאומר ש-Take-Two כבר ניגשה למלאכת הטיפול בתלונות השחקנים. במסגרת הטיפול הזה הוציאה החברה את עדכון 1.01 למשחק המשפר כמה מן הנדבכים היותר בעייתיים מבחינת המשתמשים במשחק.

ראשית, כעת אתם יכולים להתאים את הגבלת קצב הפריימים שלכם לשנייה (FPS) באופן עצמאי. מומלץ לעשות זאת לפי יכולות המחשב האישי שלכם בלבד, אבל על כל פנים, האפשרויות הן הגבלה של עד 30 פריימים בשנייה, הגבלה של עד 60 פריימים בשנייה וגם ללא הגבלה (מומלץ בעיקר למחשבים חלשים שלא זקוקים ליותר הגבלות ממה שכבר יש להם).

שנית, ציינו ב-Take-Two כי היו גם מספר בעיות במיפוי מקשי המשחק שתוקנו על ידה במסגרת העדכון הזה, ויש לשים לב גם לעובדה שהעדכון החדש מוחק כל שינוי שנערך ביחס למיפוי המקשים המקורי, כך שאם שיניתם את מיפוי המקשים אצלכם, מיד לאחר העדכון תצטרכו לבצע את השינויים מחדש.

כמו כן צוין כי העבודות על המשחק רחוקות מלהסתיים והוסיפו קישור לקריאה נוספת בנוגע לתכנים נוספים שנמצאים בדרך למשחק כדוגמת מירוצים, החלפת לבוש ועוד. לחיצה כאן תוביל אתכם לקישור המדובר.

מה דעתכם על העדכון הזה? האם הוא עזר לכם עם המשחק או שהשינויים שהוא מחולל לא כל כך משמעותיים? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.