הוציאו את התחפושות: עדכון ליל כל הקדושים של GTA Online הגיע

מאת: לידור אטיאס

ליל כל הקדושים הגיע, ואתם יודעים מה זה אומר - DLC בהמון משחקים. אחד מן המשחקים הללו הוא כמובן GTA Online, אשר ידוע כמשחק המתעדכן בתדירות גבוהה למדי בכל הנוגע לתוכן חדש, ובמקרה הזה - תוכן חדש בנושא של ליל כל הקדושים כמובן.

בכללותו, העדכון מוסיף פרטי לבוש חדשים שונים, אופנוע חדש ואפילו מצב משחק חדש, כולם ברוח החג הנוצרי החגיגי שיתרחש ב-1 בנובמבר הקרוב, דהיינו בעוד 4 ימים בדיוק (יום שלישי).

האופנוע החדש שהתווסף למשחק הוא האופנוע היפייפה Sanctus / סאנקטוס אשר מצויד בלא פחות ולא יותר מגולגולת בקדמתו ועולה מחיר אסטרונומי של כ-2 מיליון דולרים (במדויק - 1,995,000 דולרים). זה לחלוטין אופנוע לאספנים בלבד, בהתחשב בעובדה שהוא לא מספק ביצועים רבי עוצמה ביחס לשאר האופנועים הקיימים, אלא פשוט מאוד מספק מראה נהדר בעיני כמה משחקני המשחק.

כמו כן התווסף, כאמור, מצב משחק חדש אשר שמו הוא Lost vs Damned, ובו השחקנים נלחמים במחזור יומי הכולל יום ולילה אשר נמשך 60 שניות סך הכל, כאשר במהלך היום מנת חלקם של השחקנים הם מלאכים שונים ומשונים ובלילה אלו הם שדים משונים.

מה דעתכם על כל זה? האם יש לכם בכלל סיכוי לקנות את האופנוע החדש או שאפילו המתנה של Rockstar לא עוזרת? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.