טריילר חדש לבטא של Call of Duty: Infinite Warfare

מאת: לידור אטיאס

גרסת הבטא של Call of Duty: Infinite Warfare תגיע בימים הקרובים ו-Activision פרסמה טריילר חדש שמזכיר לכם בדיוק את העניין הזה. את הטריילר תוכלו למצוא בהמשך הכתבה.

יש לציין כי הבטא תגיע קודם כל ולפני כולם אל ה-PS4 בסוף השבוע הקרוב, ה-14 באוקטובר. אם קניתם מראש את המשחק על ה-PS4 אז אתם תקבלו גישה מוקדמת בת שבוע לפני שחקני ה-Xbox One.

במקרה של שחקני ה-Xbox One הבטא תתחיל ב-21 באוקטובר (יום יציאת Battlefield 1, כך שיש לחכות ולראות האם התזמון הזה ישתלם ל-Activision או לא) ותסתיים ב-24 באוקטובר. בדיוק בתקופה זו גם שחקני ה-PS4 יוכלו לחזור ולשחק בבטא. כפי שכבר צוין מראש - שחקני ה-PC לא יקבלו גישה לבטא בתקופה זו.

יחד עם 6 סוגי החיילים במשחק, תהיינה שלוש מפות וגם יהיו חמישה מצבי משחק. אחד ממצבי המשחק החדשים שיהיו זמינים הוא Defender, מצב אשר בו תצטרכו ללכוד מזל"ט ולהחזיק בו במשך זמן רב ככל האפשר. הקבוצה שמחזיקה הכי הרבה זמן את המזל"ט מנצחת, כאשר השגת המזל"ט מידי הקבוצה היריבה מאפסת את הטיימר.
מה דעתכם על כל זה? האם אתם מצפים לשחק בבטא או שהיא לא עומדת בראש מעיינכם מבחינת גיימינג בתקופה הקרובה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.