שידור ישיר באורך של יותר משבוע יציג את Battlefield 1 לקראת ההשקה שלו

מאת: לידור אטיאס

אם עדיין לא השתכנעתם לרכוש את Battlefield 1 ואתם חושבים שמדובר במשחק לא מבטיח מספיק, נראה כי יש לכם הזדמנות נוספת לבחון את המשחק מחדש, מפני ש-EA לא מוותרת על לקוחות כל כך מהר.

הקידום החדש וכנראה האחרון שיגיע בטרם השקת Battlefield 1 הוא שידור ישיר של המולטיפלייר של המשחק החל מה-12 באוקטובר (מחר) ועד ל-21 באוקטובר.

היופי בזה הוא שהפעם מדובר על המולטיפלייר שיוצג במלואו, כלומר גם מצבי משחק כמו War Pigeons ו-Operations שטרם נצפו עד כה יוצגו בשידור הישיר ותהיה חשיפה של מפות שטרם יכולנו לשחק בהן או בכלל לראות אותן מעבר לתיאור הטקסטואלי שלהן.

נכון לרגע זה שעת פתיחת השידור החי צפויה להיות ב-12 באוקטובר בשעה 23:00 לפי שעון ישראל (סיום היום הראשון של השידור ב-1:00 בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי), ויש לציין כי יום רביעי הוא מאוד חשוב, זאת מפני שביום רביעי (ובמהלך הלילה שבין יום רביעי ליום חמישי) תוצג גרסת הניסיון (או אם תרצו ה-Trial) שתהיה זמינה מאוחר יותר לבעלי מנוי ה-EA Access. את לוח השידורים המלא וגם את השידור עצמו תוכלו למצוא כאן.

מה דעתכם? האם תצפו בחלק מן האירועים שישודרו בשידור החי? חושבים שזה בסך הכל ניסיון שיווקי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפיסיבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.