סרטון משחקיות של משימה מתוך הקמפיין של Battlefield 1 הודלף

מאת: לידור אטיאס

על אף שהמאבק בנושא ההדלפות נחשב למרכזי למדי מבחינת חברות פיתוח המשחקי הווידאו, תמיד ישנן תקלות ובעיות בנושא הזה. במקרה הזה מדובר שוב ב-Battlefield 1 (משחק שכמות אדירה של פרטים דלפה אודות הקמפיין שלו, אפשר לקרוא על זה אצלנו), והפעם הודלף סרטון משחקיות של משימה מלאה מתוך קמפיין המשחק.

המשימה שהודלפה ומוצגת בסרטון המודלף היא "The Runner". במשימה הזו האימפריה הבריטית מתכוונת לפתוח חזית חדשה במלחמה עם פלישה ימית לתוך שטחי האימפריה העות'מאנית. כאשר הספינות התכנסו במערכת גליפולי במה שידוע כ-D-Day של מלחמת העולם הראשונה. בתור הרץ אנזאק אתם תהיו עדים להפצצות אפיות ונחיתות על החוף, כמו גם משלוחים סמויים של הודעות שפירושן חיים או מוות ברחבי החזית.

מדובר באחת מן המשימות המסקרנות ביותר בקמפיין אשר צפויה, כמובן, לספק המון אקשן ודם, ואם אתם מעוניינים בטעימה קטנה אז כמובן ישנו הסרטון המודלף (ייתכן שהסרטון יהיה פעיל לסירוגין בלבד אז יש לשים לב לכך).

מה אתם אומרים על ההדלפות? האם לדעתכם שמירה על סודיות המשחק היא טובה לשחקנים או שדווקא לא רע לקבל מידע שכזה מידי פעם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

*עדכון: הסרטון הורד מן הרשת
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.