נבדק ונמצא: Battlefield 1 יפה יותר על ה-PS4 אך חלק יותר על ה-Xbox One

מאת: לידור אטיאס

"מלחמת הקונסולות", כפי שרבים אוהבים לכנות אותה, מכילה בתוכה את אותו מאבק החוזר על עצמו מזה שנים רבות - האם הקונסולה של סוני טובה יותר מזו של מיקרוסופט, או שמא מיקרוסופט מתעלה על סוני? הדבר נמדד בעיקר בכל הנוגע לביצועי משחקים שונים על גבי הפלטפורמות השונות של החברות, וכעת אפשר להכריז ששתיהן נמצאות בתיקו באשר ל-Battlefield 1.

בבדיקה שבוצעה, תחילה נבדקה הרזולוציה במשחק על גבי ה-PS4 וה-Xbox One, והמסקנה הייתה שבשתי הקונסולות הרזולוציה מתאימה את עצמה למתרחש על המסך, אך נמצא של-PS4 יש יתרון משמעותי, מפני שכאשר ההתרחשויות על גבי המסך "רגילות" עד כמה שאפשר הרזולוציה עומדת על כ-1000p, כאשר התרחשויות "מאסיביות" מביאות להורדת הרזולוציה ל-900p. מה קורה על ה-Xbox One? רזולוציה של 900p מתקבלת כשברקע ההתרחשויות "רגילות", והיא נופלת לכ-720p כאשר ההתרחשויות נעשות "מאסיביות" יותר עבור הקונסולה.

אלא שמכיוון שדובר על תיקו, מובן שה-Xbox One מאזן את המשוואה בפרמטר אחר, במקרה זה מדובר בקצב הפריימים או במילים פשוטות יותר - עד כמה חלק עובד המשחק.

הקמפיין של המשחק מכוון ל-60FPS, אך מובן כי ישנן נפילות משמעותיות יותר ופחות. כאשר מדובר ב-Xbox One הנפילות קבילות יחסית לביצועים על ה-PS4, שם קצב הפריימים עשוי להגיע עד ל-14FPS כאשר הרבה מאוד קורה על המסך.

באשר למולטיפלייר, צוין בבדיקה שנערכה כי החוויה הרבה יותר חלקה על ה-Xbox One מאשר על ה-PS4, כאשר בסופו של דבר רוב הזמן קצב הפריימים ב-PS4 נע בין 40-45FPS, עם נפילות ל-30FPS כאשר הרבה מאוד קורה על המסך.

מה דעתכם על זה? בהתבסס על הנתונים, איזו גרסה אתם חושבים שעדיפה יותר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.