ב-DICE עפים על Battlefield 1: אתם תשחקו בתור יונה בקמפיין של המשחק

מאת: לידור אטיאס

זוכרים את פטריות ההזיה מ-GTA V שאפשרו לכם להיכנס לנעליהן של מגוון חיות שונות כולל תרנגול, פודל, פאג, רוטוויילר, עורב, אריה הרים ואפילו יונה? הן לא עושות את דרכן גם אל משחקים אחרים (לעת עתה), אבל הרעיון הכללי שלהן מגיע כעת גם אל Battlefield 1, שם אתם תשחקו כיונה בקמפיין של המשחק.

עשוי להכיל ספוילרים: המשימה שבמסגרתה אתם תשחקו כיונה למשך מספר דקות בקמפיין של Battlefield 1 היא אחת מן המשימות הזמינות בגישה המוקדמת והמצומצמת למשחק - Through Mud and Blood. במסגרת המשימה אתם תשתמשו ביונת מלחמה על מנת להעביר הודעה.

הדבר היפה באמת בכל הסיפור הוא שיונים, לידיעתכם הכללית, אכן שימשו רבות לצרכים כאלו ואחרים בתקופת מלחמת העולם הראשונה, כך שרמת האותנטיות במשחק עלתה בעוד דרגה.

אם לשפוט לפי הסרטון, נראה כי מדובר במשחקון סולידי למדי שמשולב במהלך שלב מלא בקמפיין המשחק, כזה שכולל כמה דברים מעניינים ובסך הכל לא ייבש אתכם או יגרום לכם לשכוח לשם מה אתם מחזיקים את השלט (או המקלדת והעכבר).
מה דעתכם על האפשרות הזו? האם אתם חושבים שמדובר בנקודה לטובת המשחק או בכזו שלא תורמת יותר מידי? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.