טריילר חדש של Yooka-Laylee מציג את מגוון הדמויות במשחק

מאת: לידור אטיאס

Playtonic Games פרסמה טריילר חדש של Yooka-Laylee, טריילר אשר חושף את הדמות Shovel Knight שתופיע במשחק. מדובר בכוכב משחק הפלטפורמר ב-2D ממבט צד בעל אותו בשם, אותו פיתחה חברת Yacht Club Games.

"אנחנו מאוד שמחים להודיע על כך שהבחור הכחול עם הקרניים ישתף פעולה עם הבחור הירוק וללא מכנסיים," אמרו ב-Yacht Club Games. "זה נכון - Shovel Knight יהווה חלק ממשחק הפלטפורמר ה-3D והמצופה Yooka-Laylee הבחור הכחול הזה כבר עובד לאחרונה כמו זיקית - הוא מופיע בכל כך הרבה משחקים מגניבים, בטוח שהוא יתאים במשחק הזה. "

לכבוד ההכרזה הזו שוחרר, כאמור, טריילר, אשר חשף כי המשחק עדיין לא זכה לדירוג גיל, וכמובן גם דאג לחשוף מגוון לא קטן בכלל של דמויות - Yooka ,Laylee ,Capital B ,Trowzer ,Dr. Quack ,Rextro ו-Shovel Knight, זאת כמובן לצד הרבה דמויות אחרות, ואם אתם תוהים כמה זמן לוקח לעשות זאת, אתם תופתעו לדעת שהטריילר אורך קצת פחות מ-2 דקות.

מי מכם שמחכה למשחק זוכר לבטח כי על עף המאמצים האדירים לשחרר אותו באוקטובר 2016, בסופו של דבר הוא נדחה באופן רשמי לרבעון הראשון של שנת 2017, שם נמצא גם South Park: The Fractured But Whole.
מה דעתכם על הטריילר? האם אתם אוהבים את הדמויות, חושבים שהמשחק הולך להצליח או להיכשל בגדול? ספרו לנו מה דעתכם ולא לשכוח להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.