ב-Bethesda מנסים אלטרנטיבות שונות על מנת להביא אל גרסת ה-PS4 של Fallout 4 מודים

מאת: לידור אטיאס

מי מכם שהתעניין בנושא בעבר זוכר לבטח את המאבק התקשורתי שמתרחש בין Bethesda לבין סוני. תחילה היה זה מאבק מתחת לפני השטח וללא אזכורים מדויקים במסגרת הטלת ההאשמות, אבל לפני מספר שבועות Bethesda החליטה להציף את הנושא באופן סופי בטענה כי סוני מונעת את הגעת המודים לגרסת ה-PS4 של Fallout 4 כמו גם לגרסת ה-PS4 העתידית של הגרסה המחודשת של The Elder Scrolls V: Skyrim.

כעת הנושא מוצף בשנית, כאשר על אף העובדה שסוני חוסמת ומונעת ממנה מלהכניס מודים לגרסת ה-PS4 של שני משחקיה, נמסר מטעם פיט היינס, בכיר ב-Bethesda, כי החברה עוד לא אמרה נואש בנושא ותנסה בכל זאת לעשות את המיטב בהתאם לתנאים בשטח.

היכולת של החברה לעשות זאת אמנם מוטלת בספק, לא ברור מה בדיוק המידה שבה Bethesda תוכל להוציא את העניין לפועל ומעל הכל כלל לא ברור האם מדובר בהבטחות סרק או בכאלו שמגובות בניסיונות אמיתיים מאחורי הקלעים לפתור את הבעיה.

בנימה אישית - אני מתקשה לראות את העניינים הללו מסתדרים, בעיקר בעקבות כך שסוני ידועה כחברה עקשנית ובעייתית יותר ממיקרוסופט, כאשר גם במקרה של Rocket League נודע לנו לא כל כך מזמן שהיא מונעת את האפשרות למשחקיות חוצת פלטפורמות (האפשרות להפגיש בשרתי המשחק שחקנים המשחקים על גבי פלטפורמות שונות).

אז מה דעתכם? מעבר למדיה החברתית בה מתרחש כל המאבק ובה הכריז פיט היינס על מאבקה של Bethesda להבאת המודים אל גרסת ה-PS4 של Fallout 4 ו-The Elder Scrolls V: Skyrim, האם אתם חושבים שיש סיכוי אמיתי וריאלי שהתכנית הזו תצא לפועל בסופו של דבר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.