משחק גיבורי העל של "סאות' פארק", South Park: The Fractured But Whole, נדחה לתחילת 2017

מאת: לידור אטיאס

מגוון תכנים הקשורים לגיבורי על צפויים להגיע אלינו במהלך שנת 2017 - "ספיידרמן: השיבה הביתה" ו"ת'ור ראגנארוק" של Marvel, "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק" של DC ועוד מספר תכנים אחרים. אלא שאחד מהם איננו קשור כלל לקולנוע, ומדובר בכלל במשחק גיבורי העל של "סאות' פארק", העונה לשם South Park: The Fractured But Whole.

המשחק עצמו, כפי שכבר ראינו בטריילרים ובסרטוני המשחקיות שלו, שואף למתוח ביקורת ועל הדרך גם לצחוק על שתי חברות הקומיקס הגדולות Marvel ו-DC, אבל נראה כי בסופו של דבר הוא לא יהיה מוכן בזמן לעונת החגים בדצמבר.

במקום התאריך המקורי (ה-6 בדצמבר הקרוב), נודע כעת כי המשחק יגיע אלינו רק בתחילת 2017 (הרבעון הראשון) במועד לא ידוע, כך שיתכן שמדובר בדחייה של שלושה חודשים, ויתכן גם כי מדובר בדחייה של חודש.

מי מכם שאף מתעניין בסדרה עצמה - העונה ה-20 יצאה לדרך עם הפרק הראשון ששודר אתמול בישראל, ואם אתם מעוניינים לקרוא את הביקורת שלנו (ללא ספויילרים) אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

מה דעתכם על הדחייה הזו? האם אתם מאוכזבים או שכלל לא הסתכלתם על המשחק? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.